Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka rozvojového týmu na Slovensku (rodilý mluvčí) – místo působení: Bulharsko (Sofie)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Sofie, Zahraničí - ostatní
Sofie, Zahraničí - ostatní
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
800 - 900 EUR/měsíc
800 - 900 EUR/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Průzkum trhu
- Podpora při nastavování marketingových a PR aktivit
- Nastavování procesů a rozvojových aktivit na Slovensku
- Zpracovávání emailů od zákazníků, poskytování informací o produktech
- Komunikace s členy týmu v Sofii – v anglickém jazyce
- Podpora při nastavování marketingových a PR aktivit
- Nastavování procesů a rozvojových aktivit na Slovensku
- Zpracovávání emailů od zákazníků, poskytování informací o produktech
- Komunikace s členy týmu v Sofii – v anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zaměstnání v rapidně rozrůstající společnosti
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání
- Příležitost zaměstnání v zahraničí v mladém, mezinárodním týmu
- Využití anglického jazyka na denní bázi
- Proplacené ubytování, 2x za rok zpáteční letenka do rodné země, roční bonus, certifikace CFA
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání
- Příležitost zaměstnání v zahraničí v mladém, mezinárodním týmu
- Využití anglického jazyka na denní bázi
- Proplacené ubytování, 2x za rok zpáteční letenka do rodné země, roční bonus, certifikace CFA
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
Mým klientem je mezinárodní společnost, první velkoobchodní broker pro soukromé investory, který zprostředkovává přístup přes online investiční platformu na burzy po celém světě. V současné chvíli hledá posilu do týmu „business development“, který sídlí v Sofii a bude zodpovědný za rozvoj trhu na Slovensku.
Mým klientem je mezinárodní společnost, první velkoobchodní broker pro soukromé investory, který zprostředkovává přístup přes online investiční platformu na burzy po celém světě. V současné chvíli hledá posilu do týmu „business development“, který sídlí v Sofii a bude zodpovědný za rozvoj trhu na Slovensku.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Finance a Ekonomie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Počet let praxe
1
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 1994915
Datum zveřejnění: 28.1.2015
2015-01-28
lokalita: Zahraničí - ostatní Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník, Koordinátor EU projektů, Specialista back office, Specialista finančních trhů Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 800 - 900 EUR/měsíc