Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Response Specialist
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- responding to inquiries from prospective or existing customers especially by phone
- First line of contact for prospective customers
- Works closely with the regional sales, operations, shared service centers
- Develops thorough understanding of customer base, market, individual customer needs
- First line of contact for prospective customers
- Works closely with the regional sales, operations, shared service centers
- Develops thorough understanding of customer base, market, individual customer needs
Zaměstnanecké výhody, benefity
- environment of international companies
- daily use of languages
- excellent salary
- interesting system of benefits
- daily use of languages
- excellent salary
- interesting system of benefits
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Our client, multinational company which is represented in 26 countries, currently looking for experienced candidate for position Customer Response Specialist
Our client, multinational company which is represented in 26 countries, currently looking for experienced candidate for position Customer Response Specialist
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Written and verbal fluency in Czech, German and English in daily communication
- experiences with sales or customer interface beneficial
- accountable with a strong sense of personal ownership
- excellent verbal and written communication skills,
- strong listening skills, professional presence on telephone
- experiences with sales or customer interface beneficial
- accountable with a strong sense of personal ownership
- excellent verbal and written communication skills,
- strong listening skills, professional presence on telephone
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2148286
Datum zveřejnění: 17.6.2015
2015-06-17
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.