HR Administrative Assistant

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

In this position, you will gain valuable HR experience in a wide range of projects and supportive administration, including:
• Contract preparation
• On-boarding administration
• Exit administration
• Medical and benefits administration
• Leave administration
• Reports related to HRS
• Answering customers calls
• Support HRS related audit
• Answering to employees queries and directs them to the right channel if needed
• Coordinate and provide data and info to payroll for monthly closing
• Working closely with other department like Finance, Government Relations, Staffing
Compliance with all required policies & local labour law is required in the position and successful employees will be encouraged to be involved in process integration and proactively look to improve processes and increase efficiency.

Zaměstnanecké výhody, benefity

We offer you:
• Permanent full-time employment
• Work in multinational team and company
• Benefit package – 5 weeks holiday, meal vouchers, pension insurance, e-learning system, language courses where applicable, etc
• Flexible working hours where possible
• Yearly performance increase
• Opportunity to build your career with global company
• Daily use of foreign languages

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

For our valuable client, a truly global leader in manufacturing and development, we are looking for Dutch speaking candidates to join their expanding HR team. If you have passion for HR but no previous experience in the field, if you are fluent in Dutch and English, and are looking for an opportunity to begin your career with a world-renowned brand, this is the chance for you.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Evident passion for HR and desire for an administrative role
• Fluent Dutch and good level of English required
• Friendly person with team spirit
• Be optimistic and able to change/improve processes
• Previous experience in customer service/relations

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2223049  Datum zveřejnění: 14.8.2015