Administrativně finanční asistent/ka s AJ + NJ

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- účtování faktur
- párování dodavatelských faktur s nákupními objednávkami
- komunikace se zahraničními dodavateli a řešení případných požadavků
- komunikace s klienty v anglickém a německém jazyce
- příprava plateb
- reporting
- administrativní činnost

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí úspěšné společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- zaměstnanecké benefity
- možnost účasti na školení v zahraničí
- nástup ASAP

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.

Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ (vhodné pro absolventy VŠ)
- min. 1 rok praxe na pozici v administrativě, financích, zákaznickém servisu apod.
- alespoň komunikativní znalost AJ a také NJ (min. B2 úroveň u obou jazyků!!!)
- uživatelská znalost MS Office
- dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, pečlivost, flexibilita, loajalita
- schopnost pracovat samostatně i v rámci týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2339338  Datum zveřejnění: 24.11.2015