Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka finančního oddělení s němčinou - vhodné i pro absolventy!
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- účtování a kontrola faktur
- párování dodavatelských faktur s objednávkami
- komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
- komunikace s klienty ze zahraničí
- příprava plateb
- reporting
- řešení ad hoc úkolů
- párování dodavatelských faktur s objednávkami
- komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
- komunikace s klienty ze zahraničí
- příprava plateb
- reporting
- řešení ad hoc úkolů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- benefity – flexibilní pracovní doba, home office, sick days, 13. plat atd.
- nástup dle dohody
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- benefity – flexibilní pracovní doba, home office, sick days, 13. plat atd.
- nástup dle dohody
Informace o náboru
Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.
Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
- znalost AJ pouze výhodou
- zkušenosti v oblasti administrativy, customer care, financích apod. nebo studium financí výhodou
- ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost MS Office
- pozice je vhodná i pro absolventy VŠ
- pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
- znalost AJ pouze výhodou
- zkušenosti v oblasti administrativy, customer care, financích apod. nebo studium financí výhodou
- ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost MS Office
- pozice je vhodná i pro absolventy VŠ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2425020
Datum zveřejnění: 5.2.2016
2016-02-05
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.