Finanční controller / analytik - 40.000 CZK

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Měsíční reporting pro mateřskou společnost ve stanovených termínech, příprava komentářů, analýza měsíčních a čtvrtletních výsledků hospodaření
Příprava a sestavování podnikového plánu na základě dílčích plánů za prodej, pronájem a servis, čtvrtletní aktualizace plánu
Příprava finančních a statistických výkazů
Průběžná analýza plnění ukazatelů plánu včetně návrhů opatření pro vedení společnosti
Spolupráce s účtárnou při měsíčních závěrkách, kontrola správnosti účetnictví, případné analýzy pracovního kapitálu
Zpracování a aktualizace vnitropodnikových směrnic v oblasti účetnictví
Spolupráce s bankami, auditorskou firmou a finančním úřadem
Spolupráce v rámci projektů ve finančním oddělení, jejich organizace

Zaměstnanecké výhody, benefity

Zázemí stabilní společnosti
Přátelské prostředí
Výhodné platové podmínky
Široce profilovaná pracovní pozice
Nástup možný ihned
Vhodné pro absolventy

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

VŠ ekonomického směru
Alespoň 1 rok relevantní praxe (finance, controlling, účetnictví) výhodou
Znalosti českých účetních standardů, základní znalost v oblasti daní, znalost mezinárodních účetních standardů IFRS výhodou
Zkušenosti s informačním systémem SAP výhodou
Dobrý znalost MS Office - Excel
Aktivní znalost angličtiny
Němčina výhodou
Analytické myšlení, flexibilita, dobré komunikační schopnosti
Vysoké pracovní nasazení a loajalita vůči zaměstnavateli

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2430453  Datum zveřejnění: 10.2.2016