Financial assistant with french - 30.000 CZK

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Cash application
• Cash collection
• Deductions Management
• Complaints Management
• Enquiries Management
• Preparation of Sox controls for OTC processes
• Maintain and update of Standard Operating Procedures
• Maintain and develop the relationship with the client

Zaměstnanecké výhody, benefity

Permanent full-time employment
Work in multinational team and company
Benefit package
Opportunity to build your career with global company
Daily use of foreign languages

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Fluent English and French
• User PC skills
• Experience in F&A process, preferably in OTC process
• Understanding of accounting principles and processes
• Eagerness to learn & develop
• Analytical, interpersonal and communication skills with strong problem solving abilities
• Flexibility
• Ability to work on own initiative as well as within a team

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2430460  Datum zveřejnění: 10.2.2016