Asistent/ka finančního oddělení s NJ - nástup dle dohody

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- účtování a kontrola faktur
- párování dodavatelských faktur s objednávkami
- komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
- komunikace s klienty ze zahraničí
- příprava plateb
- reporting
- řešení ad hoc úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
- přátelské pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení
- kariérní rozvoj
- benefity – flexibilní pracovní doba, home office, bridge days, 13. plat, 5 týdnů dovolené atd.
- nástup dle dohody

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?
Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.
Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem

Mezinárodní společnost se sídlem v Praze.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
- znalost AJ pouze výhodou
- min. 1 rok zkušeností v oblasti administrativy, customer care, financích apod.
- ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost MS Office
- pozice je vhodná i pro absolventy VŠ

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2430467  Datum zveřejnění: 10.2.2016