Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrative support s Aj+Nj, 25000 Kč/m, nástup ihned
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
19.06.2016
19.06.2016
Mzdové podmínky (brutto)
25000-27000 Kč/m
25000-27000 Kč/m
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zadávání dat do databáze
* Komunikace se svěřeným porfoliem klientů a zákazníků
* Související administrativní práce
* Spolupráce v rámci týmu
* Komunikace se svěřeným porfoliem klientů a zákazníků
* Související administrativní práce
* Spolupráce v rámci týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Denní využití anglického i německého jazyka
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Zajímavou pracovní zkušenost
* Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
* Stravenky
* Příjemné moderní pracovní prostředí
* Odpovídající mzdové ohodnocení
* Zajímavou pracovní zkušenost
* Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
* Stravenky
* Příjemné moderní pracovní prostředí
Informace o náboru
* Možnost nástupu: co nejdříve
* ANGLICKÝ JAZYK (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ)
* NĚMECKÝ JAZYK (komunikace se zákazníkem)
* Uživatelskou znalost práce na PC
* Min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr)
* Čistý trestní rejstřík (výpis bude požadován při podpisu smlouvy)
* Vítáme předchozí zkušenosti v administrativě – není podmínkou
* ANGLICKÝ JAZYK (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ)
* NĚMECKÝ JAZYK (komunikace se zákazníkem)
* Uživatelskou znalost práce na PC
* Min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr)
* Čistý trestní rejstřík (výpis bude požadován při podpisu smlouvy)
* Vítáme předchozí zkušenosti v administrativě – není podmínkou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Poradenství a konzultační činnosti v oblasti řízení firem
společnost poskytující zákaznický servis v Brně
společnost poskytující zákaznický servis v Brně
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2442504
Datum zveřejnění: 9.6.2016
2016-06-09
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000-27000 Kč/m