Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník nákupu s NJ
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 10, Hlavní město Praha
Praha 10, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2016
01.06.2016
Mzdové podmínky (brutto)
23-27000
23-27000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Péče o sortiment (zadávání artiků do systému, aktualizace, příprava akcí atd.)
Příprava podkladů pro nákupčího (tabulky s přehledy, tvorba objednávek)
Komunikace s dodavateli (i v německém jazyce)
Komunikace s jinými odděleními
Překlady z a do NJ
Korektury etiket
Příprava podkladů pro nákupčího (tabulky s přehledy, tvorba objednávek)
Komunikace s dodavateli (i v německém jazyce)
Komunikace s jinými odděleními
Překlady z a do NJ
Korektury etiket
Zaměstnanecké výhody, benefity
Zázemí stabilní společnosti
Odpovídající platové ohodnocení 23-27000 Kč/měsíc
Pracoviště na Praze 10
Odpovídající platové ohodnocení 23-27000 Kč/měsíc
Pracoviště na Praze 10
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Pro našeho klienta, německou společnost působící v oblasti FMCG, hledáme nového kolegu do Nákupu.
Pro našeho klienta, německou společnost působící v oblasti FMCG, hledáme nového kolegu do Nákupu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
ekonomika
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Německý jazyk - úroveň C1
Znalosti programů MS Office (zejména MS Excel, MS outlook)
Dobré komunikační schopnosti
Znalost informačního systému Navision výhodou
Praxe na obdobné pozici výhodou
Znalosti programů MS Office (zejména MS Excel, MS outlook)
Dobré komunikační schopnosti
Znalost informačního systému Navision výhodou
Praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2578798
Datum zveřejnění: 25.5.2016
2016-05-25
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23-27000