Zákaznický servis - péče o zákazníky

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte příjemný projev a jste komunikativní?

A baví Vás práce ve službách a komunikace se zákazníky?

Dejte nám o sobě vědět! Jedna z největších leasingových společností zaměřených na operativní leasing vozidel na českém trhu, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Příjmu a vyřizování reklamací.


Vaší náplní práce bude:
• Komunikace s dodavateli (např. servisy, pneuservisy, asistenční slużby)
• Zajištění operativních požadavků uživatelů (zákazníků)
• Vyřizování reklamací služeb
• Zpracování podnětů uživatelů z průzkumu spokojenosti
• Intenzivní podpora ostatních složek společnosti
• Spolupráce s přijímacími techniky
• Kontrola fakturace zakázek a souvisejících služeb
• Zastupování ostatních členů týmu
• Práce v interních systémech a expertních plafromách (do všeho Vás zaškolíme)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavé mzdové podmínky
• 5 týdnů dovolené
• Možnost využít zaměstnanecké výhody (finanční příspěvek na sportovní aktivity, stravenky, kurzy anglického jazyka, školení)
• Příjemné pracovní prostředí „open space“, přátelský kolektiv
• Motivující finanční ohodnocení a zajímavé zaměstnanecké benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Aktuálně chceme náš tým nadšených profesionálů doplnit o kolegu/yni , který/á bude pečovat o naše klienty k jejich maximální spokojenosti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání
• Zkušenosti z oblasti služeb - zákaznický servis, pojišťovnictví ...
• Oceníme kolegy zkušené (min 3 roky) nebo i méně zkušené, se zájmem se učit nové věci
• Výborné komunikační dovednosti (důraz na formální správnost Čj)
• Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
• Znalost anglického jazyka na úrovni mírně pokročilá - na úrovni porozumění textu
• Odolnost vůči stresu a schopnost procesního myšlení
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2601434  Datum zveřejnění: 20.2.2017