Vedoucí samostatného logistického celku


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Liberecký kraj
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náš klient hledá zkušeného profesionála na pozici Vedoucí samostatného logistického celku,

který bude zodpovědný za vedení svěřeného logistického celku – dispozice materiálu, plánování výroby, expedice, plánování výroby v systému SAP na základě objednávek zákazníka, vystavování výrobních zakázek, rozhodování o nasazení zakázek na konkrétní pracoviště.

Bude mít dále zodpovědnost za zajištění dodávek výrobního materiálu od dodavatelů v požadovaném množství a termínu, aktivní spolupráce s dodavateli, příjem objednávek/zpracování odvolávek od zákazníků, aktivní komunikace se zákazníky a v rámci výrobního týmu na neustálém zlepšování logistických procesů a klíčových ukazatelů.

Kvalifikace:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe min. 2 roky na pozici logistika ve výrobní společnosti (automotive výhodou)
  • Pokročilá znalost AJ (znalost NJ výhodou)
  • Znalost produktů MS Office, znalost systému SAP či obdobného systému (např. MRP)
  • Analytické myšlení, komunikační a organizační dovednosti
  • Schopnost vést vlastní tým a být zároveň týmovým hráčem v rámci společnosti
  • Silná orientace na výsledek
  • Ochotu učit se nové věci

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Naším klientem je přední světový dodavatel brzdových systémů pro kolejová a užitková vozidla. Jako technologický průkopník se podnik již více než 100 let zabývá rozvojem, výrobou a distribucí nejmodernějších brzdových systémů. Mezi další řadu výrobků patří dveřní systémy pro kolejová vozidla a torzní tlumiče kmitů.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - uživatel

SAP - základy

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt



www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
Poslat společnosti životopis
ID: 2609977   Datum zveřejnění: 18.9.2016