Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Reporting junior/specialist with german and english
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Responsibilities
participation in transition of reporting/controlling activities from client location (approximately 1 month at client location)
continue to work for the customer after transition
data extraction and collection
data quality assessment and validation (data download from/to Esprit/local ERP system)
processing of check lists and activities based on clearly described rules
provision of standardized reports, ad-hoc reporting
basic controlling activities, decision support
Requirements
high school/university degree
advanced German, communicative English
2-3 years experience within controlling/reporting or other commercial area
experience in finance & accounting areas
very good knowledge of Excel (formulas, pivot tables, functions) and PowerPoint
knowledge of SAP as advantage
high level of pro-activeness and independency
project management experience would be beneficial
very good analytical skills, customer orientation, team player, carefulness
Offer
well established international company background
opportunity for personal self-realization
opportunity for personal and professional growth within a company that has offices in countries around the world
a system of in-company training and education
daily use of both languages
an attractive financial package that includes a wide range of employee benefits (5 weeks of holiday, bridge days, meal contribution, contribution for pension or life insurance, home office, Cafeteria system of benefits, kindergarten, flexible hours, discounted taxi service etc.)
new modern work location in Prague 13 – Stodůlky
participation in transition of reporting/controlling activities from client location (approximately 1 month at client location)
continue to work for the customer after transition
data extraction and collection
data quality assessment and validation (data download from/to Esprit/local ERP system)
processing of check lists and activities based on clearly described rules
provision of standardized reports, ad-hoc reporting
basic controlling activities, decision support
Requirements
high school/university degree
advanced German, communicative English
2-3 years experience within controlling/reporting or other commercial area
experience in finance & accounting areas
very good knowledge of Excel (formulas, pivot tables, functions) and PowerPoint
knowledge of SAP as advantage
high level of pro-activeness and independency
project management experience would be beneficial
very good analytical skills, customer orientation, team player, carefulness
Offer
well established international company background
opportunity for personal self-realization
opportunity for personal and professional growth within a company that has offices in countries around the world
a system of in-company training and education
daily use of both languages
an attractive financial package that includes a wide range of employee benefits (5 weeks of holiday, bridge days, meal contribution, contribution for pension or life insurance, home office, Cafeteria system of benefits, kindergarten, flexible hours, discounted taxi service etc.)
new modern work location in Prague 13 – Stodůlky
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Have you just finished university or are you going to graduate soon?
Are you looking for the starting point in your career in finance?
Do you want to use actively German and English?
Are you looking for a position in the international environment?
Have you just finished university or are you going to graduate soon?
Are you looking for the starting point in your career in finance?
Do you want to use actively German and English?
Are you looking for a position in the international environment?
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2626386
Datum zveřejnění: 29.6.2016
2016-06-29
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Controller, Finanční analytik, Specialista reportingu Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.