Specialista obchodu - finanční segment


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Starting position in sales - Your perfect first job - Experienced staff also wanted

Naším klientem je úspěšná mezinárodní společnost, která má ve svém portfoliu širokou škálu služeb a produktů, které poskytuje svým klientům napříč trhem. Aktuálně vstupuje na český trh, na kterém chce postupně rozvíjet své aktivity a profesionální služby pro své klienty a zákazníky.

Společnost našim prostřednictvím hledá zkušené i začínající obchodníky se zaměřením na finance a peněžní trh na pozici Sales Consultant/Specialista obchodu – finanční segment, kteří by se rádi stali součástí nového týmu a stály u zrodu aktivit společnosti na Českém trhu.

Popis práce:
  • Péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí;
  • Samostatná tvorba nabídek a vedení obchodních případů;
  • Aktivní komunikace se zákazníkem a klientská podpora na telefonu;
  • Prodej a podpora produktů;
  • Vyřizování objednávek v češtině;
  • Správa a práce s vnitřním systémem.

Požadavky:
  • Plná komunikace v českém jazyce;
  • Vysoké komunikativní a interpersonální dovednosti;
  • Soběstačnost a řešení problémů;
  • Motivace a odhodlání;
  • Dobrý přístup a smysl pro humor.

Nabízíme:
  • Stabilní a atraktivní podmínky spolupráce;
  • Fixní plat + atraktivní finanční odměny za dobrý výkon;
  • Pravidelná školení;
  • Práce v atraktivní lokalitě v centru Prahy (metro stanice Narodní třída);
  • Pohyblivou pracovní dobu;
  • Přátelskou pracovní atmosféru;
  • Možnost částečného úvazku (min 32 hodin/týden)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Naším klientem je úspěšná mezinárodní společnost, která má ve svém portfoliu širokou škálu služeb a produktů, které poskytuje svým klientům napříč trhem. Aktuálně vstupuje na český trh, na kterém chce postupně rozvíjet své aktivity a profesionální služby pro své klienty a zákazníky.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
ID: 2671499   Datum zveřejnění: 14.10.2016