Specialista změnového řízení


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Mladá Boleslav
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vedení agendy k jednotlivým interním a zákaznickým změnám/odchylkám
(zpracování, evidence a archivace) v interním databázovém systému
 Organizace a vedení porad změnové komise pro jednotlivé projekty vč.
kontroly připravenosti ostatních oddělení na realizaci interních a zákaznických změn/odchylek a zpracování příslušných zápisů z těchto jednání
 Vyhodnocování předsériových programových bodů ve spolupráci s tech.
vývojem zákazníka
 Správa kmenových dat dílů v systémech SAP atd..
 Tvorba a aktualizace technického kusovníku
 Konsolidace vyjádření odborných útvarů SAS vč. finančních dopadů u
nákladově relevantních interních a zákaznických technických změn v
procesech
 Řízení a koordinace náběhů změn/odchylek/ZL se zákazníkem a dodavatelem

Jiné výhody

 Zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti
 Zajímavé finanční ohodnocení
 Firemní benefity: 13. plat, 5 týdnů placené dovolené, firemní dotované
stravování, příspěvky na životní pojištění x penzijní připojištění, příspěvky na
dětskou rekreaci, společenské a sportovní akce atd.
 Možnosti dalšího profesního růstu a vzdělávání (např. jazykové kurzy, školení)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Společnost patřící mezi největšího dodavatele automobilových panelů a kokpitů pro společnost Škoda Auto hledá do svého týmu nového kolegu na pozici Specialista změnového řízení.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

 Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání (strojírenský nebo obchodní obor)
 2 roky praxe v oboru a v oblasti automotive
 Znalost metodiky a principů změnového řízení
 Pokročilá znalost práce na PC (MS Win7, Office)
 Anglický nebo německý jazyk (min. úroveň B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Karla Engliše 519/11
15000 Praha 5
http://www.randstad.cz


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
ID: 2718531   Datum zveřejnění: 9.9.2016