Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční/Specialista Back Office
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Praha
Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.10.2016
02.10.2016
Mzdové podmínky (brutto)
18-20000
18-20000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zodpovědnost za plynulý chod kanceláře
- Vedení recepce (příjem telefonátů, vyřizování vzkazů, e-mailů, pošty, návštěvy, občerstvení)
- Interní komunikace a administrativní podpora dalších oddělení společnosti
- Zodpovědnost za dodavatelské služby (objednávání kancelářských potřeb apod.)
- Práce s interními dokumenty
- Vedení recepce (příjem telefonátů, vyřizování vzkazů, e-mailů, pošty, návštěvy, občerstvení)
- Interní komunikace a administrativní podpora dalších oddělení společnosti
- Zodpovědnost za dodavatelské služby (objednávání kancelářských potřeb apod.)
- Práce s interními dokumenty
Zaměstnanecké výhody, benefity
- přátelský kolektiv
- zázemí mezinárodní společnosti
- 18-20 000 Kč/měsíc
- 25 dnů dovolené
- stravenky
- firemní akce
- občerstvení na pracovišti
- zázemí mezinárodní společnosti
- 18-20 000 Kč/měsíc
- 25 dnů dovolené
- stravenky
- firemní akce
- občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní obchodní společnost , hledá vhodné kandidáty do rozšiřujícího se týmu na pozici Recepční/Specialista Back Office.
Mezinárodní obchodní společnost , hledá vhodné kandidáty do rozšiřujícího se týmu na pozici Recepční/Specialista Back Office.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici podmínkou
- výborné reprezentativní schopnosti
- komunikativní znalost anglického jazyka
- výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Powerpoint)
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- praxe na obdobné pozici podmínkou
- výborné reprezentativní schopnosti
- komunikativní znalost anglického jazyka
- výbornou znalost práce na PC (Word, Excel, Powerpoint)
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2735794
Datum zveřejnění: 25.9.2016
2016-09-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18-20000