Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
AP accountant with ENG and GER - great salary and benefits!
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
AP Accountant with ENG and GER
Responsibilities:
- Validate and record incoming invoices from suppliers and intercompany invoices
- Maintain database of suppliers’ bank details
- Pay suppliers’ invoices (Banking Online System)
- Handle suppliers’ enquiries
- Validate and book employees’ travel expenses
- Capturing of staff expense reports
- Reconciliation of supplier statements
- Preparation and processing of regular/urgent/cheque payments
- Allocation of payments in Accounting systems
- Managing of supplier queries (email and phone)
Requirements:
- High School graduate or above (finance, economics)
- Advanced spoken/written English (German language will be a big plus)
- Minimum of 2-3 years of experience from AP accounting
- Proficiency in Excel
- Detail oriented, stress resistant, accurate and dynamic person
- Team player
Offer:
- Challenging work in an international environment of a prestigious company
- Open-ended contract
- Starting date: asap
- Company benefits (extensive training opportunities, 5 weeks of holidays, possibility of international rotations, meal vouchers, pension fund contribution, Intl.SOS membership card, refreshment, sick days…)
- Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 Andel - very good accessibility)
Responsibilities:
- Validate and record incoming invoices from suppliers and intercompany invoices
- Maintain database of suppliers’ bank details
- Pay suppliers’ invoices (Banking Online System)
- Handle suppliers’ enquiries
- Validate and book employees’ travel expenses
- Capturing of staff expense reports
- Reconciliation of supplier statements
- Preparation and processing of regular/urgent/cheque payments
- Allocation of payments in Accounting systems
- Managing of supplier queries (email and phone)
Requirements:
- High School graduate or above (finance, economics)
- Advanced spoken/written English (German language will be a big plus)
- Minimum of 2-3 years of experience from AP accounting
- Proficiency in Excel
- Detail oriented, stress resistant, accurate and dynamic person
- Team player
Offer:
- Challenging work in an international environment of a prestigious company
- Open-ended contract
- Starting date: asap
- Company benefits (extensive training opportunities, 5 weeks of holidays, possibility of international rotations, meal vouchers, pension fund contribution, Intl.SOS membership card, refreshment, sick days…)
- Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 Andel - very good accessibility)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Great opportunity in stable company!
Great opportunity in stable company!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2749505
Datum zveřejnění: 4.10.2016
2016-10-04
lokalita: Praha Pozice: Fakturant, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.