AP accountant with ENG and GER - great salary and benefits!


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

AP Accountant with ENG and GER

Responsibilities:

  • Validate and record incoming invoices from suppliers and intercompany invoices
  • Maintain database of suppliers’ bank details
  • Pay suppliers’ invoices (Banking Online System)
  • Handle suppliers’ enquiries
  • Validate and book employees’ travel expenses
  • Capturing of staff expense reports
  • Reconciliation of supplier statements
  • Preparation and processing of regular/urgent/cheque payments
  • Allocation of payments in Accounting systems
  • Managing of supplier queries (email and phone)



Requirements:

  • High School graduate or above (finance, economics)
  • Advanced spoken/written English (German language will be a big plus)
  • Minimum of 2-3 years of experience from AP accounting
  • Proficiency in Excel
  • Detail oriented, stress resistant, accurate and dynamic person
  • Team player



Offer:
  • Challenging work in an international environment of a prestigious company
  • Open-ended contract
  • Starting date: asap
  • Company benefits (extensive training opportunities, 5 weeks of holidays, possibility of international rotations, meal vouchers, pension fund contribution, Intl.SOS membership card, refreshment, sick days…)
  • Working in modern offices in the center of Prague (Prague 5 Andel - very good accessibility)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Great opportunity in stable company!

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a
Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
11000 Praha 1
http://www.randstad.cz


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
ID: 2749505   Datum zveřejnění: 4.10.2016