Specialista investic v oblasti hydrauliky


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Ostrava
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • příprava investičních projektů zejména brownfieldových projektů se zaměřením na odstranění úzkých míst výrobního procesu a logistiky a zvýšení spolehlivosti zařízení, schopnost identifikace takových potřeb a jejich převedení do projektového plánu,
  • funkce specialisty pro hydrauliku poskytujícího odbornou podporu více projektovým týmům na základě okamžitých požadavků
  • příprava obvodových schémat, technických specifikací ve spolupráci s dodavateli, zadávání výběrových řízení, hodnocení a projednání a finalizace kontraktů
  • identifikace položek projektových nákladů, příprava odhadů nákladů včetně rozpočtu materiálu, příprava harmonogramů
  • kontrola realizace,
  • řešení komplexních problémů a následná formulace nápravných opatření.

Jiné výhody

  • silné zázemí a know-how nadnárodní společnosti,
  • motivující platové ohodnocení,
  • zodpovědnou práci,
  • profesní vzdělávání,
  • pestrou škálu benefitů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Máte zkušenosti s přípravou a vedením investičních projektů? Orientujete se v oblasti hydrauliky? Chcete pracovat pro nejlepšího zaměstnavatele MS kraje? Pak je tato nabídka určena právě pro Vás.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Strojírenství

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • vysokoškolské vzdělání strojního zaměření,
  • min. 3 roky praxe na obdobné pozici – podmínkou (specializace na hydrauliku),
  • výborná znalost anglického jazyka – min. úroveň B2 (denní komunikace),
  • znalosti oblasti hydrauliky, pneumatiky, mazání (podmínkou),
  • zkušenosti hutního prostředí (Válcoven) velkou výhodou,
  • technické myšlení, analytické a strategické myšlení,
  • časová flexibilita,
  • řidičský průkaz sk. B.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Karla Engliše 519/11
15000 Praha 5
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Zuzana Mikovská
E-mail: poslat životopis


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
Poslat společnosti životopis
ID: 2753937   Datum zveřejnění: 22.11.2016