Konzultant/ka IS - účetnictví a mzdy


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Úspěšný kandidát bude zodpovědný za:
  • implementaci informačního systému Helios Orange u zákazníků se zaměřením na ekonomické moduly (účetnictví, majetek atd.)
  • spolupráci s obchodním týmem při výběrových řízeních + prezentace systému
  • výjezdy k zákazníkům (konzultace k systému, nastavení, školení uživatelů)
  • školení uživatelů informačního systému
  • analýzy a návrh zákaznických úprav na „míru“ + testování úprav
  • spolupráci s analytiky a programátory
  • plnění osobního a týmového plánu

Co je pro nás podstatné?
  • znalost ekonomických procesů firmy (účetnictví, majetek atd.)
  • dobré komunikační schopnosti
  • analytické a koncepční myšlení
  • zkušený uživatel výpočetní techniky
  • ŘP skupiny B (aktivní řidič)
  • AJ - komunikativní

Výhodou:
  • znalost jazyka SQL
  • zkušenost s implementací informačního systému

Na oplátku Vám můžeme nabídnout:
  • hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zázemí silné, stabilní a nadnárodní společnosti s předním postavením na trhu IT
  • příjemné pracovní prostředí
  • firemní a týmové akce
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • příležitost k dalšímu vzdělávání (odbornému, jazykovému ..)
  • motivující finanční ohodnocení
  • týden dovolené navíc
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na sport

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Hledáme právě Vás!

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
11000 Praha 1
http://www.randstad.cz


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
ID: 2798691   Datum zveřejnění: 4.11.2016