Konzultant v call centru - pouze příchozí hovory!


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Ústí nad Labem - centrum
  • Termín nástupu: 21.11.2016
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek, zkrácený úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Momentálně hledáme nové kolegy do týmu v call centru - obsluha příchozí linky, zákaznický servis.

Nejedná se ani o akvizici, ani o žádný prodej.

Pokud hledáte stabilního zaměstnavatele, rádi komunikujete a chcete nastoupit do zaměstnání co nejdříve, kontaktujte nás.

Pracovní náplň:
* přijímání příchozích hovorů od stávajících klientů
* řešení jejich problémů: prodlužování stávajících tarifů a smluv, rušení či obnovování daných služeb klientů
* rozhodně se nejedná o akviziční prodej či kontaktování nových klientů
* administrativa spojená s touto činností
* vlastní sledování délky hovorů, efektivnost hovoru, sledování spokojenost zákazníka
* možnost vlastní seberealizace = od nového roku se připravují pozice v rámci kariérního růstu pro každého ze zaměstnanců!!!

Profil ideálního kandidáta:
* velmi dobré komunikativní dovednosti - bez vady řeči
* velmi dobrá znalost na PC
* praxe na obdobné pracovní pozici výhodou
* znalost německého a anglického jazyka výhodou

Pracovní doba:
* ranní a odpolední směna
* provoz call centra: nepřetržitý, nicméně směny jsou opravdu velmi dobře naplánovány, zároveň je benevolentně možné si je měnit se svým kolegou

Školení:
* školení trvá 6 týdnů

Nabídka:
* ihned nástup na hlavní pracovní poměr, za plnohodnotnou mzdu
* dobré finanční ohodnocení 85,- Kč /1h + 20% osobní ohodnocení
* ihned smlouva na hlavní pracovní poměr / i po dobu školení
* flexipassy v hodnotě 2 000,- Kč / kvartálně za nulovou absenci
* zvýhodněné tarify
* občerstvení na pracovišti zdarma

Místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Jiné výhody

* občerstvení na pracovišti zdarma
* flexi pasy v hodnotě 2000,-Kč / 1 x za 3měsíce
* 5 týdnů dovolené v roce

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Call centrum zaměřené pro jednoho z mobilních operátorů.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Mírové nám. 37
400 01 Ústí nad Labem
http://www.randstad.cz


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
ID: 2804690   Datum zveřejnění: 9.11.2016