Manažer inzerce pro ekonomický magazín


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Hlavní město Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek, živnost

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

● nastavování obchodní strategie
● vyhledávání nových zajímavých obchodních příležitostí
● oslovování potenciálních klientů a rozšiřování portfolia
● péče o vzájemné vztahy se stávajícími i s novými zákazníky
● spolupráce s redakčním týmem
● participace na PR akcích za účelem budování značky
● reporting obchodních výsledků

Jiné výhody

● kreativní práce, ve které budete moci plně využít svůj potenciál
● volnost při realizaci svých vlastních nápadů
● možnost uplatnit své zkušenosti ve startupu se silným potenciálem
● spolupráci s velmi zajímavými lidmi na denní bázi
● příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
● motivující finanční ohodnocení + nadstandardní bonusy závislé na výkonu
● další benefity (služební automobil, notebook, .. )
● flexibilní pracovní doba
● možnost práce na IČO

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Nakladatelství, TV, rozhlas

Naším klientem je ryze česká společnost, analyzující tržní, socioekonomickou a politickou sféru nejen v České republice, ale i v ostatních státech Evropské unie. Výsledky své práce následně publikuje směrem ven široké veřejnosti formou čtvrtletníků. Pro tento start-upový projekt v současné chvíli hledáme obchodně zapáleného manažera pro prodej inzertní plochy.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

● zkušený obchodník schopný vést náročná jednání s VIP klienty
● proaktivní člověk se silnou orientací na výsledek
● organizovaný typ, který nebude mít problém s plánováním obchodních aktivit
● excelentní komunikační a prezentační dovednosti
● reprezentativní vystupování
● minimálně 3 roky zkušeností s aktivním prodejem
● orientace v médiální sféře velkou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Julie Ivanovová
Tel.: 777 362 693
E-mail: poslat životopis


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
Poslat společnosti životopis
ID: 2808246   Datum zveřejnění: 11.11.2016