Specialista logistiky - Demand Planner Senior


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Hlavní město Praha, Praha
  • Nabízený plat (hrubého): Bude upřesněn při osobním setkání.
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený v logistickém plánování? Máte zkušenosti také se statistikou a forecastingem? Máme pro Vás zajímavou nabídku v centru Prahy.

Vaši úlohou bude:

* Nastavení strategie forecastingu a společně s vedením firmy vybudování demand planningu pro CZ a SK region
* Plánování na týdenní, měsíční a roční bázi
* Spolupráce s oddělením nákupu, obchodu a komunikace s výrobou
* Denní práce s datama - jejich správa v excelu a výpočet potřebných výstupů pro obchodní, výrobní i nákupní oddělení

Jiné výhody

Klient do svého týmu hledá zapáleného kandidáta s chutí učit se novým věcem, chutí přispívat k zlepšování celého chodu firmy a motivovaného pro další jak svůj růst tak i růst společnosti. Nabízí Vám uplatnění na nové pozici, práci v centru Prahy a kromě množství benefitů také možnost rozhodovat o své práci a ovlivnit procesy týkající se logistiky.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Našim klientem je zahraniční společnost (výrobně - obchodní), která je etablovaná na českém trhu a velice konkurence schopná ve svém oboru podnikání.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Nerozhoduje

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - uživatel

Microsoft Excel - pokročilý

Požadovaná praxe

3

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké zkušenosti a znalosti potřebujete?

* předešlou praxi v logistice - plánování velkou výhodou
* znalost excel na pokročilé úrovni
* komunikace v angličtině na pokročilé úrovni
* schopnost pracovat s datama a vyhodnocovat je

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Informace o náboru

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

15.12.2016 (zbývá ještě 5 dnů)

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Karla Engliše 519/11
15000 Praha 5
http://www.randstad.cz

Kontakt



www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
Poslat společnosti životopis
ID: 2812838   Datum zveřejnění: 15.11.2016