Technický specialista - Auto - moto


Informace o pracovním místě

  • Místo práce: Hlavní město Praha, Praha
  • Druh pracovního poměru: plný úvazek

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Schvalování úkonů oprav a údržby motorových vozidel
• Kontrola fakturace servisních zakázek a souvisejících služeb
• Komunikace s dodavateli (např. servisy, pneuservisy, asistenční služby)
• Zajištění operativních požadavků uživatelů (řidičů)
• Vyřizování reklamací služeb
• Iniciace auditů služeb u vybraných partner
• Zpracování podnětů uživatelů z průzkumu spokojenosti
• Intenzivní podpora ostatních složek společnosti
• Zastupování ostatních členů týmu
• Podpora interních projektů se zaměřením na údržbu či opravy vozidel
• Práce v interních systémech a expertních plafromách (zaškolíme)

Jiné výhody

• Zajímavé mzdové podmínky
• 5 týdnů dovolené
• Možnost využít zaměstnanecké výhody (finanční příspěvek na sportovní aktivity, stravenky, kurzy anglického jazyka, školení)
• Příjemné pracovní prostředí „open space“, přátelský kolektiv

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

Zajímáte se o automobily?

Máte příjemný projev a jste komunikativní?

Nechybí Vám technický přehled ohledně oprav automobilů a jejich údržby?

Dejte nám o sobě vědět! Jedna z největších leasingových společností zaměřených na operativní leasing vozidel na českém trhu, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici Technického specialisty.

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání (technická odvětví výhodou)
• Prokazatelná orientace v oblasti automobilového průmyslu (prodej, servis, služby, náhradní díly)
• Oceníme kolegy zkušenné (min 3 roky) nebo i méně zkušené, se zájmem se učit nové věci

• Výborné komunikační dovednosti (důraz na formální správnost Čj)
• Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
• Znalost anglického jazyka na úrovni mírně pokročilá
• Odolnost vůči stresu a schopnost procesního myšlení
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4400 pobočkách pracuje více než 29 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 580 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 22 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 29,000 corporate employees work in 4,400 branches and inhouse locations to employ more than 580,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Hlavní oblast působení společnosti

Zprostředkování práce a personální poradenství

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Karla Engliše 519/11
15000 Praha 5
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Kristýna Skalická
E-mail: poslat životopis


www.randstad.cz

Najděte si svou pobočku
Poslat společnosti životopis
ID: 2833175   Datum zveřejnění: 30.11.2016