Accountant

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
02.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
Motivující

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Our client, international logistics company, is looking for a suitable candidate for the Accountant position. We are looking for your CV in English language.

Your main responsibilities:
 Keeping financial - accounting documentation;
 Control of formal affecting accounting documents;
 Control of documents stemming from the concluded contracts and orders placed;
 Posting invoices in the records of purchase and sales;
 Keeping a record of fixed assets;
 Keeping accrued settlement costs;
 Settlement of advances;
 Accounting for the delegation;
 Sales invoicing;
 Debt collection;
 Participation in creating annual budgets and analyzing their implementation;
 Preparing reports as required;
 Supervision and control over the implementation of and compliance with purchasing procedures.

Zaměstnanecké výhody, benefity

What we offer:
 Stable employment based on full-time job contract
 Supportive and friendly work atmosphere with many opportunities to integrate with work colleagues
 Possibility to work with professionals in the multicultural environment;
 Opportunity to develop in an international environment with one of the greatest logistics providers;
 Competitive benefits and salary package;
 Access to a dynamic variety of training material & courses;
 Opportunity to use English on a daily basis;

Informace o náboru

Please, send us your CV in English language.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Our client, international logistics company, is looking for a suitable candidate for the Accountant position. We are looking for your CV in English language.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Desired profile:
 Very good English;
 Knowledge of Polish language will be an
advantage;
 Master Degree in Finance, Accountancy
 Very good knowledge of accounting and tax
regulations;
 Very good working knowledge of MS Office;
 Strong verbal and written communication
skills;
 Strong analytical skills;
 Ability to perform effectively within strict
deadline;
 Methodical and organized;

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2837453  Datum zveřejnění: 2.12.2016  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Motivující