Strategic buyer

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
asap

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

For our client - international company in field of aerospace we are looking for experienced candidate for the position Strategic buyer.

Accountabilities:
* develop and execute procurement strategies;
* manage vendor relationships and assist in building effective partnerships as well as identifying strategic opportunities for process improvements and cost reductions
*analyze market and delivery trends and develop/propose procurement methods and processes that support those trends
* define the purchasing strategy as necessary
* lead robust supplier assessment, selection, contract negotiation
* work with cross-discipline teams to both qualify and regularly audit suppliers
*coordinate with engineering team for product/project sourcing activities
* ability to source product and materials according to drawing specifications and project requirements
* ensure timely transfer of selected package in highest quality and competitive cost
* identify potential trends & issues within the Supply Chain and business in order to recommend appropriate, cost-effective solutions
* effectively identify problems as they occur and takes appropriate steps to solve them in situations where the problem is difficult or complex

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Opportunities for professional growth and training in prospective field
* Internal and external trainings, including various language courses
* Contribution to pension insurance
* 37.5 hours work week, holiday leave of 5 weeks
company kindergarten;
* Subsidized meals at the company premises

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Job position is for our client - international company in field of aerospace.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

purchasing Management, supply Chain, business, engineering

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Bachelor’s degree in Purchasing Management, Supply Chain, Business, Engineering or related field;
at least 4 year experience on similar strategic position in technical/ manufacturing company;
spoken and written English fluency is required;
Czech language min. at level B1;
advanced skillset in Microsoft Office products, including Word, Excel, PowerPoint and MS Project;

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 2891366  Datum zveřejnění: 13.1.2017