Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora s AJ, 23000 Kč/měsíc, Brno
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
12.02.2017
12.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
23000 Kč
23000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta (významnou českou společnost) hledáme pracovníky na pozici v zákaznickém servisu s využitím anglického jazyka. Vaší hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníkem (telefonicky/chat/mailem). Jedná se o práci na hlavní pracovní poměr.
Pracovní doba:
Pracuje se ve směnném režimu (ranní, odpolední, noční) jak v pracovní dny, tak i o víkendu.
Co bude náplní Vaší práce?
* komunikace se zákazníky v AJ, jak telefonicky, tak i přes email/chat
* zadávání dat do systému
* související administrativní práce
* spolupráce v rámci týmů
Pracovní doba:
Pracuje se ve směnném režimu (ranní, odpolední, noční) jak v pracovní dny, tak i o víkendu.
Co bude náplní Vaší práce?
* komunikace se zákazníky v AJ, jak telefonicky, tak i přes email/chat
* zadávání dat do systému
* související administrativní práce
* spolupráce v rámci týmů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* denní využití anglického jazyka
* mzdu 23000 Kč/měsíc
* kvartální bonusy
* široká škála benefitů - vlastní fitness, sauna, masáže, game room, kurzy AJ,
flexipassy, sickdays, občerstvení na pracovišti, stravenky
* potenciál ke kariérnímu růstu
* zajímavou pracovní zkušenost v české dynamické společnosti
* mzdu 23000 Kč/měsíc
* kvartální bonusy
* široká škála benefitů - vlastní fitness, sauna, masáže, game room, kurzy AJ,
flexipassy, sickdays, občerstvení na pracovišti, stravenky
* potenciál ke kariérnímu růstu
* zajímavou pracovní zkušenost v české dynamické společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Zákaznický servis
Zákaznický servis
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* možnost nástupu: ihned
* ANGLICKÝ JAZYK (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ) na výborné úrovni
* předchozí zkušenosti jsou výhodou, ne však podmínkou
* ochotu pracovat v nepřetržitém režimu (kombinace ranních, odpoledních i nočních směn)
* ANGLICKÝ JAZYK (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ) na výborné úrovni
* předchozí zkušenosti jsou výhodou, ne však podmínkou
* ochotu pracovat v nepřetržitém režimu (kombinace ranních, odpoledních i nočních směn)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2918961
Datum zveřejnění: 2.2.2017
2017-02-02
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 23000 Kč