Pracovník služeb klientům

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Anděl, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.06.2017
Mzdové podmínky (brutto)
24000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• řešení požadavků a dotazů našich klientů související s daným produktem (informace
ohledně výpisu, žádost o změny, blokace karet, generování PIN atd.)
• poskytování informací o aktuálních nabídkách
• plnění stanovených cílů
• zodpovědnost za správnost provedených operací
• zodpovědnost za aktualizaci a ověřování dat

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 28 dní dovolené
• stravenky
• penzijní připojištění
• cafeterie
• firemní akce
• velmi příjemný pracovní kolektiv a pracovní prostory :)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Popřední společnost působící na trhu kreditních produktů s bohatou obchodní tradici hledá do svého rozrůstajícího se týmu nové kolegy!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3058049  Datum zveřejnění: 12.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24000