Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor/ka - pasiv/aktiv
RealExpert s.r.o.
Místo práce
Slezská 949/32, 12000 Praha 2, Hlavní město Praha
Slezská 949/32, 12000 Praha 2, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
22.01.2017
22.01.2017
Mzdové podmínky (brutto)
15 000 - 20 000 + provize
15 000 - 20 000 + provize
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáš práci, která Tě bude nejen naplňovat, ale též motivovat ještě k lepším výsledkům?
Chceš si už konečně vydělat tolik, kolik opravdu vložíš úsilí do své práce?
Nebojíš se výzev, rád/a komunikuješ s klienty a nebojíš se jim nabídnout službu, které věříš?
Pokud jsi alespoň jednou odpověděl/a ANO, zašli svůj životopis a přidej se do světa realit.
Co budeš dělat?
- Komunikovat s klienty (stávajícími i těmi novými) – telefonicky / emailem (pasiv)
- Budeš domlouvat makléřům schůzky s klienty (aktiv)
- Budeš muset umět zadat správná data na správná místa do našeho systému
- Budeš plánovat a organizovat čas našich makléřů
Co bod Tebe očekáváme?
- Máš praxi s telefonováním a jednáním s klienty
- Baví Tě komunikovat s lidmi a Tvým cílem je jim pomoci nalézt vhodné řešení
- Dotahuješ věci do konce a hledáš způsoby, jak toho dosáhnout
- Nemáš problém se učit novým věcem
- Nebojíš se PC a administrativy okolo
- Zkušenost z realitní kanceláře je výhodou
Co Ti nabízíme?
- Práci na plný úvazek v netypickém call centru (nečekej žádné volací fronty, 100 hovorů za hodinu ani počítání pauzy na toaletu) - případně možno na DPP / ŽL
- Fixní plat + odměny formou provize
- Zaškolení do oboru realit a profesní rozvoj
- Kariérní růst
- Mladý dynamický tým, který Ti bude ve všem oporou
- Moderní kancelář v centru Prahy
Chceš si už konečně vydělat tolik, kolik opravdu vložíš úsilí do své práce?
Nebojíš se výzev, rád/a komunikuješ s klienty a nebojíš se jim nabídnout službu, které věříš?
Pokud jsi alespoň jednou odpověděl/a ANO, zašli svůj životopis a přidej se do světa realit.
Co budeš dělat?
- Komunikovat s klienty (stávajícími i těmi novými) – telefonicky / emailem (pasiv)
- Budeš domlouvat makléřům schůzky s klienty (aktiv)
- Budeš muset umět zadat správná data na správná místa do našeho systému
- Budeš plánovat a organizovat čas našich makléřů
Co bod Tebe očekáváme?
- Máš praxi s telefonováním a jednáním s klienty
- Baví Tě komunikovat s lidmi a Tvým cílem je jim pomoci nalézt vhodné řešení
- Dotahuješ věci do konce a hledáš způsoby, jak toho dosáhnout
- Nemáš problém se učit novým věcem
- Nebojíš se PC a administrativy okolo
- Zkušenost z realitní kanceláře je výhodou
Co Ti nabízíme?
- Práci na plný úvazek v netypickém call centru (nečekej žádné volací fronty, 100 hovorů za hodinu ani počítání pauzy na toaletu) - případně možno na DPP / ŽL
- Fixní plat + odměny formou provize
- Zaškolení do oboru realit a profesní rozvoj
- Kariérní růst
- Mladý dynamický tým, který Ti bude ve všem oporou
- Moderní kancelář v centru Prahy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Realitní kancelář RealExpert vznikla transformací zprostředkovatelské a realitní kanceláře Martin Černý - HBC Group, kterou v roce 1998 založil Martin Černý, jako fyzická osoba, podnikající na živnostenský list. Realitní kancelář HBC Group se zpočátku specializovala především na zprostředkování pronájmu bytů a rodinných domů v Praze. Od počátku roku 2000 jsme začali poskytovat kompletní realitní servis spojený se zajišťováním jak pronájmů, tak prodeje bytů, rodinných domů nebytových prostor v Praze. V průběhu několika let jsme se stali spolehlivou prosperující firmou zajišťující kompletní realitní servis. Na základě dlouholetých zkušeností v realitní činnosti jsme se začátkem roku 2006 rozhodli založit zcela novou, moderní realitní kancelář RealExpert.
Cílem a posláním realitní kanceláře RealExpert je poskytovat našim klientům vysoce kvalitní služby spojené s prodejem, nákupem, pronájmem, financováním a správou nemovitostí. Soustavné zlepšování a rozšiřování poskytovaných služeb je možné na základě mnohaletých zkušeností našich makléřů, kteří svým osobním přístupem a hledáním individuálních řešení poskytují našim klientům profesionální uspokojení jejich požadavků a potřeb v oblasti bydlení, realit a investic do nemovitostí.
Cílem a posláním realitní kanceláře RealExpert je poskytovat našim klientům vysoce kvalitní služby spojené s prodejem, nákupem, pronájmem, financováním a správou nemovitostí. Soustavné zlepšování a rozšiřování poskytovaných služeb je možné na základě mnohaletých zkušeností našich makléřů, kteří svým osobním přístupem a hledáním individuálních řešení poskytují našim klientům profesionální uspokojení jejich požadavků a potřeb v oblasti bydlení, realit a investic do nemovitostí.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 2891035
Datum zveřejnění: 13.1.2017
2017-01-13
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodní zástupce, Telefonní operátor Společnost: RealExpert s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15 000 - 20 000 + provize