Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu s FJ nebo IJ
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Hlavní město Praha
Praha 1, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30-35000/dohodou
30-35000/dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
vyřizování a procesování objednávek
správné oceňování
logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
vyřizování dotazů a reklamací
nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
spolupráce s ostatními týmy
správné oceňování
logistické zajištění objednávky, spolupráce s logistickou společností
vyřizování dotazů a reklamací
nastavování parametrů produktů v interním systému na základě požadavků zákazníků
zadávání nových smluv do databáze a jejich aktualizace
spolupráce s ostatními týmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
25 dní dovolené, 3 dny sick days, občerstvení na pracovišti, přispevek na jazykove kurzy v hodnote 2800 CZK 2 x ročne, příspěvek na penzijní připojištění, roční bonus, notebook.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí francouzského nebo italského jazka do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek. Hlavní náplní této pozice je procesování zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a logistické zajištění dodávky.
Pokud Vás láká práce ve stabilní mezinárodní společnosti s možností využití cizích jazyků na denní bázi, neváhejte nám zaslat Váš životopis.
REED právě spolupracuje na zajímavém projektu a pro svého klienta (mezinárodní společnost se sídlem v Praze) hledá vhodné kandidáty se znalostí francouzského nebo italského jazka do oblasti zákaznické podpory. V současné době hledáme kandidáty na pozici Specialista objednávek. Hlavní náplní této pozice je procesování zákaznických objednávek, komunikace s odběrateli a logistické zajištění dodávky.
Pokud Vás láká práce ve stabilní mezinárodní společnosti s možností využití cizích jazyků na denní bázi, neváhejte nám zaslat Váš životopis.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
zkušenosti z oblasti zákaznického servisu
znalost objednávkového procesu
znalost SAPu
proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
dobré komunikační dovednosti
orientaci na zákazníka
velmi dobrá znalost francouzského nebo italského jazyka
středně pokročilá znalost anglického jazyka
znalost objednávkového procesu
znalost SAPu
proaktivní přístup, samostatnost a pečlivost
dobré komunikační dovednosti
orientaci na zákazníka
velmi dobrá znalost francouzského nebo italského jazyka
středně pokročilá znalost anglického jazyka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
IT společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2652860
Datum zveřejnění: 19.7.2016
2016-07-19
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Logistik, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30-35000/dohodou