Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Junior HR s němčinou
Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímáte se o oblast lidských zdrojů a hovoříte německy? Výborně, právě nabíráme do mezinárodní společnosti v Brně nového zaměstnance, který bude pracovat na pozici HR administrátora s němčinou. Na této pozici budete zodpovědní za správu a údržbu dat pro procesy související s životním cyklem zaměstnanců a budete také poskytovat podporu interním zaměstnancům sídlícím v německy mluvících zemích.
Tato příležitost je vhodná i pro čerstvé absolventy bez předchozích zkušeností.
Co budete mít na starosti?
- Udržovat informace o zaměstnancích ve firemním systému (nové nástupy, změny mezd, odchody, přesun do jiného týmu apod.)
- Komunikovat s kolegy v německém jazyce převážně prostřednictvím chatu nebo e-mailu, příležitostně telefonicky
- Pomáhat svým kolegům s dotazy týkajícími se oblasti lidských zdrojů
- Vytvářet a aktualizovat dokumentaci týkající se procesů v oblasti lidských zdrojů
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na co se můžete těšit?
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Příležitosti ke kariérnímu růstu
- Možnost pracovat z domova 2 dny v týdnu
- Poukázky na stravování
- Certifikáty ACCA
- Cafeteria karta, Multisport karta
- Kurzy a školení (pro měkké i tvrdé dovednosti)
- Slevy na produkty společnosti
- Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost
Mezinárodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jaké jsou požadavky na vhodného kandidáta?
- Plynulá znalost němčiny (B2+) a angličtiny (B2+)
- Dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Smysl pro detail a schopnosti řešit problémy
- Znalost balíčku MS Office
Co je výhodou, ale není potřeba?
- Předshozí zkušenost se zákaznickým servisem nebo administrativou (ideálně z mezinárodní společnosti).
- Zkušenost se CRM nebo ERP systémem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Mezinárodní společnost
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4822389
Datum zveřejnění: 3.5.2024
2024-05-03
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Reed Personnel Services Czech Republic s.r.o.