Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Oblastní manažer
ROSSMANN,spol.s r.o.
Místo práce
Česká republika
Česká republika
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.03.2015
01.03.2015
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme vhodného kandidáta na obsazení pozice OBLASTNÍ MANAŽER(-KA) pro oblasti Praha, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Vysočina a Jihomoravský kraj.
Oblastní manažer usiluje o dosažení prodejních cílů na prodejnách v daném regionu v souladu s firemními plány. Komunikuje se všemi odděleními napříč společností – lidské zdroje, nákup, marketing, logistika, sklad, zákaznický servis, finance a IT. Vede personál prodejen, zodpovídá za plnění úkolů.
Odpovědnost:
• Odpovídá za kompletní chod prodejen ve svěřeném regionu
• Řídí a motivuje týmy prodejen k dosažení vytyčených cílů a zajištění spokojenosti zákazníků
• Aktivně se podílí na plánování a stanovení cílů provozu
• Odborně vede vedoucí prodejen a podporuje je ve vedení týmů
• Je zodpovědný za zaškolení personálu prodejen
• Osobním příkladem prosazuje uvedení firemní filozofie v praxi
• Zodpovídá za zajištění ekonomické výkonnosti prodejen ve svěřeném regionu
• Kontroluje plnění firemních směrnic a předpisů, aktivně vyžaduje jejich dodržování
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Komunikační a organizační schopnosti
• Časovou a místní flexibilitu
• Spolehlivost, pečlivost, pracovitost a velmi dobré vystupování
• Asertivitu
• Motivaci získávat nové informace a zkušenosti
• Aktivní přístup k plnění svěřených úkolů s orientací na dosažení cíle
• Uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Word, PWP,…)
• Zkušenost s prací v maloobchodě (nejlépe drogerii) na vedoucí pozici min. 2 roky
• Znalost AJ nebo NJ výhodou
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Oblastní manažer usiluje o dosažení prodejních cílů na prodejnách v daném regionu v souladu s firemními plány. Komunikuje se všemi odděleními napříč společností – lidské zdroje, nákup, marketing, logistika, sklad, zákaznický servis, finance a IT. Vede personál prodejen, zodpovídá za plnění úkolů.
Odpovědnost:
• Odpovídá za kompletní chod prodejen ve svěřeném regionu
• Řídí a motivuje týmy prodejen k dosažení vytyčených cílů a zajištění spokojenosti zákazníků
• Aktivně se podílí na plánování a stanovení cílů provozu
• Odborně vede vedoucí prodejen a podporuje je ve vedení týmů
• Je zodpovědný za zaškolení personálu prodejen
• Osobním příkladem prosazuje uvedení firemní filozofie v praxi
• Zodpovídá za zajištění ekonomické výkonnosti prodejen ve svěřeném regionu
• Kontroluje plnění firemních směrnic a předpisů, aktivně vyžaduje jejich dodržování
Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Komunikační a organizační schopnosti
• Časovou a místní flexibilitu
• Spolehlivost, pečlivost, pracovitost a velmi dobré vystupování
• Asertivitu
• Motivaci získávat nové informace a zkušenosti
• Aktivní přístup k plnění svěřených úkolů s orientací na dosažení cíle
• Uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Word, PWP,…)
• Zkušenost s prací v maloobchodě (nejlépe drogerii) na vedoucí pozici min. 2 roky
• Znalost AJ nebo NJ výhodou
• Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
• Možnost osobního i profesního růstu
• Mzda odpovídající dané pozici
• Firemní benefity a bonusy
• Pravidelná školení
• Služební automobil i k soukromým účelům
• Mobilní telefon a notebook
• Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
• Možnost osobního i profesního růstu
• Mzda odpovídající dané pozici
• Firemní benefity a bonusy
• Pravidelná školení
• Služební automobil i k soukromým účelům
• Mobilní telefon a notebook
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
K zaslanému CV připojte motivační dopis, ve kterém uveďte také své odpovědi na otázky:
1. Proč byste chtěl/a pracovat pro společnost ROSSMANN?
2. Jaké máte zkušenosti s vedením/řízením lidí?
3. Co je podle Vás nejtěžší na práci manažera?
1. Proč byste chtěl/a pracovat pro společnost ROSSMANN?
2. Jaké máte zkušenosti s vedením/řízením lidí?
3. Co je podle Vás nejtěžší na práci manažera?
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ROSSMANN, spol. s.r.o. představuje dominantní síť prodejen drogerie-parfumerie. Na českém trhu působí od května 1994, kdy byla otevřena první prodejna v Českých Budějovicích. Poté následovaly další pobočky na území celé republiky. V současné době společnost provozuje více jak 120 prodejen v celé ČR. Prodejny ROSSMANN s drogistickým zbožím v České republice, vykazují stejně vysoký standard po všech stránkách jako prodejny v Německu, Polsku, Maďarsku, Turecku i Albánii. Cenově jsou však výhodnější než mnozí konkurenti. To jsou zřejmě hlavní důvody velkého úspěchu, kterého prodejny ROSSMANN v České republice dosahují.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 1995152
Datum zveřejnění: 28.1.2015
2015-01-28
lokalita: Česká republika Pozice: Obchodní manažer Společnost: ROSSMANN,spol.s r.o.