Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/tka nákupu junior
SAP Services s.r.o.
Místo práce
Radlická 714/113A, Praha 5 - Nové Butovice, Praha
Radlická 714/113A, Praha 5 - Nové Butovice, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
02.09.2013
02.09.2013
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
SAP Business Services Centre Europe (SAP BSCE) poskytuje různorodé finančni a administrativní služby pro pobočky společnosti SAP v regionech Evropa, Blízký východ a Afrika. Ve většině případů jsou našimi zákazníky naši kolegové. SAP Shared Services Organization přispívá ke globálnímu úspěchu společnosti SAP tím, že skrze výborný servis a podporu je umožněno všem manažerům a zaměstnancům soustředit se na jejich hlavní úkoly.
V rámci Global Procurement Organisation bude Junior Specialista/tka nákupu participovat na nákupních aktivitách společnosti v rámci EMEA regionu a bude zodpovědný za strategický a lokální nákup. Dále bude ve spojení i s finančním a účetním oddělením.
Denní aktivity:
• Tvorba / dokončení objednávek
• Aktivity spojené s nákupem zboží a služeb s cílem zajistit dodávku v požadované kvalitě při optimálních nákladech
• Prostředník pro strategický nákup v rámci regionu EMEA
• Zpracování administrativy
• Vendor Master Management
• Jednání s dodavateli a zajištění operativního nákupu
• Komunikace s nákupním a účetním oddělením
V rámci Global Procurement Organisation bude Junior Specialista/tka nákupu participovat na nákupních aktivitách společnosti v rámci EMEA regionu a bude zodpovědný za strategický a lokální nákup. Dále bude ve spojení i s finančním a účetním oddělením.
Denní aktivity:
• Tvorba / dokončení objednávek
• Aktivity spojené s nákupem zboží a služeb s cílem zajistit dodávku v požadované kvalitě při optimálních nákladech
• Prostředník pro strategický nákup v rámci regionu EMEA
• Zpracování administrativy
• Vendor Master Management
• Jednání s dodavateli a zajištění operativního nákupu
• Komunikace s nákupním a účetním oddělením
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Pestrá a zajímavá práce v mladém dynamickém kolektivu
• Možnost profesního růstu
• Možnosti navazujícího vzdělávání
• Příjemné pracovní podmínky
• Práce v mezinárodním prostředí
• Denní využití SAP software
• Spolupráce na interních projektech
• Velký rozsah benefitů (plně hrazené stravenky, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, FlexiPassy, nadstandardní zdravotnickou péči)
• Možnost profesního růstu
• Možnosti navazujícího vzdělávání
• Příjemné pracovní podmínky
• Práce v mezinárodním prostředí
• Denní využití SAP software
• Spolupráce na interních projektech
• Velký rozsah benefitů (plně hrazené stravenky, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, FlexiPassy, nadstandardní zdravotnickou péči)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Minimálně střední škola s maturitou
• Pokročilá znalost AJ a NJ
• Zkušenost s prací v administrativě alespoň 1 rok výhodou
• Orientace na výsledek
• Týmový hráč
• Důraz na kvalitu
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Schopnost pracovat v mezinárodním týmu a prostředí
• Schopnost pracovat ve virtuálních týmech
• Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• Základní znalost finančních a účetních procesů
• Minimálně střední škola s maturitou
• Pokročilá znalost AJ a NJ
• Zkušenost s prací v administrativě alespoň 1 rok výhodou
• Orientace na výsledek
• Týmový hráč
• Důraz na kvalitu
• Schopnost pracovat pod tlakem
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Schopnost pracovat v mezinárodním týmu a prostředí
• Schopnost pracovat ve virtuálních týmech
• Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
• Základní znalost finančních a účetních procesů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
SAP Services s.r.o. provides various support services to SAP subsidiaries in Europe, Middle East and Africa region. Processes such as Finance and Administration, Human Resources and Operations are run here, from one location.
In most cases, our customers are our colleagues. By providing them with excellent support, we contribute to the overall success of SAP worldwide.
In most cases, our customers are our colleagues. By providing them with excellent support, we contribute to the overall success of SAP worldwide.
ID: 1509270
Datum zveřejnění: 3.11.2014
2014-11-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Controller, Specialista fakturace a plateb Společnost: SAP Services s.r.o.