Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka/Recepční
SEPVAM, s.r.o.
Místo práce
Lidická 960, 60200 Brno, Brno - město
Lidická 960, 60200 Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajištění administrativní a organizační podpory obchodního týmu společnosti ,
- zajištění podkladů pro vyhodnocovací činnost,
- příprava smluvní dokumentace a její administrace,
- komunikace s klienty,
- podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů,
- samostatné zpracování zápisů z porad,
- uvádění návštěv, zajištění občerstvení,
- evidence a archivace firemní pošty,
- zajištění podkladů pro vyhodnocovací činnost,
- příprava smluvní dokumentace a její administrace,
- komunikace s klienty,
- podílení se na tvorbě obchodních a marketingových dokumentů,
- samostatné zpracování zápisů z porad,
- uvádění návštěv, zajištění občerstvení,
- evidence a archivace firemní pošty,
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stabilní pracovní zázemí
- různorodá práce v příjemném kolektivu
- motivující finanční ohodnocení
- firemní benefity
- různorodá práce v příjemném kolektivu
- motivující finanční ohodnocení
- firemní benefity
Informace o náboru
Pro tuto pozici hledáme samostatnou, vstřícnou, pečlivou a zodpovědnou osobnost se smyslem pro detail. Důležitější než zkušenosti je chuť pracovat, ochota se rozvíjet a snaha podílet se svým výkonem na úspěchu celého týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Vzdělání v oboru
ekonomický směr výhodou
Ostatní znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Pokladna - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodářská korespondence - Pokročilý
Pokladna - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
- schopnost týmové i samostatné práce
- spolehlivost, zodpovědnost, loajálnost, flexibilita
- schopnost týmové i samostatné práce
- spolehlivost, zodpovědnost, loajálnost, flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
SEPVAM s.r.o. je marketingová společnost, která vznikla v únoru 2014 a zabývá se průzkumem trhu a vyhledáváním kontaktů potencionálních klientů nejen v oblastech reklamy a marketingu.
SEPVAM svoje působení opírá o dlouholeté zkušenosti managementu v oblasti strategického řízení, auditingu a portfólio managementu. Sídlo společnosti se nachází v Brně a úspěšnou pobočku vede také v Praze. Firma zaměstnává elitní obchodníky, jejichž cílem je poskytovat služby šité na míru každému klientovi a jeho individuálním potřebám.
SEPVAM svoje působení opírá o dlouholeté zkušenosti managementu v oblasti strategického řízení, auditingu a portfólio managementu. Sídlo společnosti se nachází v Brně a úspěšnou pobočku vede také v Praze. Firma zaměstnává elitní obchodníky, jejichž cílem je poskytovat služby šité na míru každému klientovi a jeho individuálním potřebám.
ID: 2090169
Datum zveřejnění: 21.4.2015
2015-04-21
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: SEPVAM, s.r.o.