Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive assistant - TOP management
Seven Reasons s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, zahraniční společnost, hledáme vhodné kandidáty na obsazení pozice
EXECUTIVE ASSISTANT – TOP MANAGEMENT
Náplň práce:
- organizace času a vedení kalendáře člena top managementu
- starost o případné pracovní cesty po tuzemsku i v zahraničí
- korespondence, komunikace s partnery, sjednávání schůzek
- příprava prezentací, reportů podle pokynů vedení
- organizace porad, zápisy z porad, dohled nad administrativou oddělení
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- starost o zahraniční návštěvy
Klient očekává:
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 3 roky praxe na pozici asistentka managera/člena top managementu, ideálně stabilní praxe bez velkého střídání
- pokročilá znalost AJ (min. B2, denní využití)
- velmi dobrá znalost práce s MS Office, především Excelu (filtry, funkce, grafy atd.), PowerPoint
- aktivita, hbitost v jednání, samostatnost, pečlivost
- reprezentativní vystupování
Firma nabízí:
- práci v profesionálním týmu stabilní společnosti
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, týden dovolené navíc..)
- mobilní telefon a ntb
EXECUTIVE ASSISTANT – TOP MANAGEMENT
Náplň práce:
- organizace času a vedení kalendáře člena top managementu
- starost o případné pracovní cesty po tuzemsku i v zahraničí
- korespondence, komunikace s partnery, sjednávání schůzek
- příprava prezentací, reportů podle pokynů vedení
- organizace porad, zápisy z porad, dohled nad administrativou oddělení
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- starost o zahraniční návštěvy
Klient očekává:
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 3 roky praxe na pozici asistentka managera/člena top managementu, ideálně stabilní praxe bez velkého střídání
- pokročilá znalost AJ (min. B2, denní využití)
- velmi dobrá znalost práce s MS Office, především Excelu (filtry, funkce, grafy atd.), PowerPoint
- aktivita, hbitost v jednání, samostatnost, pečlivost
- reprezentativní vystupování
Firma nabízí:
- práci v profesionálním týmu stabilní společnosti
- zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, týden dovolené navíc..)
- mobilní telefon a ntb
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
společnost zaměřená na ICT
společnost zaměřená na ICT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme personálně poradenská společnost a zadanou pozici hledáme pro našeho klienta.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 1951640
Datum zveřejnění: 9.12.2014
2014-12-09
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Seven Reasons s.r.o.