Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialist/ka pro zpracování objednávek a nákupu
SIMPLEX Czech s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 28000 Kč/měsíc
25000 - 28000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta, zahraniční společnost zabývající se vývojem a distribucí chemických surovin, hledáme novou posilu do oddělení nákupu zboží.
Hlavní náplní práce na této pozici bude:
- zajištění všech činností souvisejících s nákupem zboží od vytvoření návrhu nákupní objednávky, až po zaúčtování faktury a uvolnění zboží k vyskladnění
- vyřizování nákupních objednávek a s tím spojené agendy
- komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, zjišťování informací (např. termínu dodání) u dodavatelů pro interní i externí zákazníky
- vyřizování vracení zboží dodavatelům
- vedení reklamačního řízení s dodavatelem
- zaúčtování dodavatelských faktur a fakturace
- informování zákazníků v případě zpoždění dodávky, řešení zpoždění zboží s dodavatelem
Hlavní náplní práce na této pozici bude:
- zajištění všech činností souvisejících s nákupem zboží od vytvoření návrhu nákupní objednávky, až po zaúčtování faktury a uvolnění zboží k vyskladnění
- vyřizování nákupních objednávek a s tím spojené agendy
- komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, zjišťování informací (např. termínu dodání) u dodavatelů pro interní i externí zákazníky
- vyřizování vracení zboží dodavatelům
- vedení reklamačního řízení s dodavatelem
- zaúčtování dodavatelských faktur a fakturace
- informování zákazníků v případě zpoždění dodávky, řešení zpoždění zboží s dodavatelem
Zaměstnanecké výhody, benefity
- velmi dobré zázemí stabilní zahraniční společnosti
- termín nástupu: dle dohody, nejpozději 10/2014
- pracovní poměr na této pracovní pozici bude uzavřen na dobu určitou do 11/2015 (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Společnost však nabízí možnost účastnit se budoucích výběrových řízení v rámci společnosti
- finanční ohodnocení 25-28.000,- Kč
- týden dovolené navíc
- další profesní rozvoj
- místo pracoviště Praha 4
- termín nástupu: dle dohody, nejpozději 10/2014
- pracovní poměr na této pracovní pozici bude uzavřen na dobu určitou do 11/2015 (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Společnost však nabízí možnost účastnit se budoucích výběrových řízení v rámci společnosti
- finanční ohodnocení 25-28.000,- Kč
- týden dovolené navíc
- další profesní rozvoj
- místo pracoviště Praha 4
Informace o náboru
Jak postupovat v případě zájmu o tuto pozici:
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.
Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.
Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Významná zahraniční společnost zabývající se vývojem a distribucí chemických látek pro všechny typy laboratoří.
Významná zahraniční společnost zabývající se vývojem a distribucí chemických látek pro všechny typy laboratoří.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ / VŠ vzdělání
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici v zákaznickém oddělení podmínkou
- znalost chemie bude výhodou, pokud není, je nutná chuť si potřebné znalosti doplnit
- mírně pokročilá znalost AJ,
- velmi dobrou znalost MS Office (Excel, Word)
- výborné komunikační dovednosti
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici v zákaznickém oddělení podmínkou
- znalost chemie bude výhodou, pokud není, je nutná chuť si potřebné znalosti doplnit
- mírně pokročilá znalost AJ,
- velmi dobrou znalost MS Office (Excel, Word)
- výborné komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.
Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.
Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.
Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.
Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 1191580
Datum zveřejnění: 1.8.2014
2014-08-01
lokalita: Praha Pozice: Helpdesk operátor, Chemický inženýr, Obchodní referent, Referent odbytu Společnost: SIMPLEX Czech s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 - 28000 Kč/měsíc