Key Account Manager - DIY řetězce

SIMPLEX Czech s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro zahraniční společnost, která prodává na českém trhu více než 300 produktů v oblastech připevňování, montáž, balení, renovace, opravy, izolace apod., hledáme Key Account Managera, který bude zodpovědný za zajištění obchodní spolupráce se všemi DIY řetězci v rámci ČR.
Úkolem Key Account Managera bude:
- vedení obchodních jednání s nákupčími všech DIY řetězců ( hobby marketů) ve kterých jsou produkty prodávány.
- péče o klíčové zákazníky a prohlubování obchodní spolupráce
- zajištění většího zastoupení značky u jednotlivých řetězců
- spolupráce s obchodním zástupcem při zajištění péče o klíčové zákazníky
- zodpovědnost za plánování přípravu a realizaci propagačních a podpůrných akcí
- řízení cenové strategie pro svěřené zákazníky
- analýza trhu, monitoring konkurence a pravidelný reporting
zodpovědnost za plánování a dodržení obchodního rozpočtu u jednotlivých zákazníků

Zaměstnanecké výhody, benefity

Výborné zázemí stabilní společnosti
Možnost dalšího odborného vzdělávání a profesního růstu
Možnost využití kreativního přístupu k práci
Možnost nástupu dle dohody
Místo pracoviště v Praze
Finanční ohodnocení 700-800.000,- Kč ročně, z toho je 16% bonusová složka. V případě zajímavých zkušeností možnost individuální dohody o finančním ohodnocení
Práce na HPP
K dipozici všechny pracovní prostředky - auto, mobil, notebook i k soukromému použití

Informace o náboru

Jak postupovat v případě zájmu o tuto pozici:

V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Úspěšná zahraniční společnost, která patři mezi špičkové výrobce samolepících a systémových řešení

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Předpoklady pro výkon této pozice
- Odborné předpoklady
SŠ / VŠ vzdělání
zkušenosti s vedením obchodních jednání s maloobchodními řetězci – znalost prostředí hobby marketů bude velkou výhodou
aktivní znalost AJ
uživatelské PC dovednosti – MS Office, Internet

- Osobní předpoklady
pro tuto pozici hledáme nadšeného obchodníka, kterého baví práce s řetězci, snaží se vymýšlet nové postupy pro dosahování obchodních cílů a dokáže přesvědčit nákupčí na straně řetězů
s výše uvedeným souvisí požadavek na kreativní přístup k práci
vzhledem k tomu, že jedním z cílů bude rozšíření zastoupení značky na řetězcích jdou nutné velmi dobré prezentační a přesvědčovací schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 1885229  Datum zveřejnění: 1.10.2014