Key Account Director ( FMCG)

SIMPLEX Czech s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro celosvětově úspěšnou zahraniční FGMCG společnost hledáme novou posilu na pozici Key Account Director.
Pracovník na této pozici bude spolu se svým týmem zodpovědný za Dosahování obchodních výsledků u klíčových zákazníků
Rozvoj vztahů s klíčovými zákazníky
Hledání nových obchodních příležitostí
Pravidelné hodnocení spolupráce s jednotlivými klíčovými zákazníky.
Budování nových obchodních kanálů apod.

Strategie a plánování:
Plánování obchodních cílů, přípravu obchodní strategie a dohled nad jejím plněním.
Koordinace obchodních aktivit s cílem zajištění potřeb zákazníka a dosažení obchodních výsledků.

Rozvoj týmu a koučování
Zodpovědnost za rozvoj týmu podřízených - 6 KAM´s - plánování, motivace, rozvoj, vzdělávání, odměňování apod.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Výborné zázemí úspěšné zahraniční společnosti
Možnost rozvoje manažerských dovedností
Možnost dalšího odborného rozvoje
Velmi dobré finanční ohodnocení
Místo pracoviště Praha
Termín nástupu ihned nebo dle dohody

Informace o náboru

Jak postupovat v případě zájmu o tuto pozici:

V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Úspěšná zahraniční FMCG společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Tato pozice je ideální pro zkušeného obchodníka, který má zájem o rozvoj svých manažerských dovedností, má velký tah na bránu a dokáže vymýšlet nové postupy.

Prokazatelně úspěšné obchodní zkušenosti v oblasti FMCG
Zkušenosti s vedením týmů podřízených ( stačí i menší tým)
Velmi dobré analytické schopnosti
Výborné manažerské dovednosti
Aktivní znalost anglického jazyka
Schopnost efektivně prezentovat informace
Dobrá znalost práce na PC ( MS Office)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2045275  Datum zveřejnění: 11.3.2015