Key Account Executive ( FMCG)

SIMPLEX Czech s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
33.000 - 30000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro úspěšnou zahraniční společnost, zabývající se prodejem rychloobrátkového zboží hledáme posilu do obchodního oddělení společnosti. Jedná se o juniorskou pozici, vhodnou pro absolventy VŠ s kratší praxí, s možností dalšího kariérního postupu.
Pracovník na této pozici bude podporovat Key Account tým především v oblasti podpory klíčových zákazníků a zpracování administrativy.
Hlavní úkoly budou:
- Příprava promo návrhů pro zákazníky i pro ostatní oddělení (pokud potřeba např. plnění pro druhotné umístění, checklist k akci), následné řešení se zákazníky případných změn, úprav.
- Příprava podkladů pro nový (i sezónní) listing (zalistovací tabulky, fotky, prezentace) pro zákazníky
- Zpracování podkladů pro jednání se zákazníky, pro interní meetingy, reporty, ad-hoc
- Příprava podkladů pro faktury, dohody, dobropisy apod.
- Zadávání letáků
- Zasílání fotek zákazníkům do letáků
- Vyhodnocování stojanových akcí a následná komunikace se zákazníky
- Vyřizování požadavků (administrativní, technické) zákazníků, vyplňování různých podkladů (týkající se většinou akcí, sortimentu, obratu, závozů atd.) pro zákazníky
- Zodpovědnost a vedení ad-hoc (interních) projektů (např. při řešení on-top obratů, on-top sortimentu)
- Zjišťování informací od zákazníků pro KAMs

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Další odborné vzdělávání a možnost profesního růstu
- Velmi dobré zázemí stabilní společnosti
- Týden dovolené navíc
- Jazykové kurzy
- Termín nástupu možný ihned
- Místo pracoviště Praha

Informace o náboru

Jak postupovat v případě zájmu o tuto pozici:

V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Stabilní zahraniční FMCG společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání
- Ideálně kratší praxe v oblasti obchodu a zájem o rozvoj v této oblasti
- Praxe v oblasti FMCG výhodou
- PC dovednosti - pokročilá úroveň Excelu, Power Pointu a Outlooku podmínkou
- Výborné komunikační dovednosti
- Anglický jazyk na komunikační úrovni
- Řidičský průkaz sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2208836  Datum zveřejnění: 4.8.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33.000 - 30000 Kč/měsíc