Produktový manažer - vývoj nových produktů

SIMPLEX Czech s.r.o.

Místo práce
Pardubický kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro celosvětově úspěšnou elektrotechnickou společnost zabývající se vývojem elektrotechnických zařízení od HW úrovně hledáme novou posilu na pozici Produktový manažer. Pracovní na této pozici bude zodpovědný za řízení projektů zaměřených na vývoj nových, nebo úpravy stávajících produktů.
Hlavní náplní práce na této pozici bude:
- řízení vývojových projektů nových nebo změny stávajících výrobků v přidělené výrobkové oblasti
- ve spolupráci s projektovou kanceláří sestavovat a aktualizovat plán projektů, které řídí
- sledovat nové trendy technického rozvoje a předkládání technickému řediteli návrhy uplatnění těchto trendů ve výrobcích
- zabezpečení, aby vývoj výrobků probíhal s důrazem na technologičnost a ekonomiku konstrukce (unifikace, modularita, dědičnost) a konstrukce odpovídala platným normám a předpisům
v rámci řízení projektů řízení tvorby a zpracování technické, obchodně technické a servisní dokumentace
- koordinace součinnosti s ostatními úseky a útvary vývoje (TPV, technický archiv, zkušebna)
- zajištění včasného informování ostatních útvarů o nových skutečnostech na základě poznatků z provozu (předané informace od útvaru servisu a obchodu) navrhování změn a odchylek v konstrukci produktu (HW, SW, mechanická konstrukce) technickému řediteli
- spolupráce s útvarem obchodu a marketingu při zadávání nových vývojových úkolů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- výborné zázemí technické společnosti
- možnost podílet na vývoji nových produktů používaných zákazníky z celého světa
- mimořádnou možnost dalšího odborného rozvoje
- týden dovolené navíc
- stravování
a další zaměstnanecké benefity

Informace o náboru

Jak postupovat v případě zájmu o tuto pozici:

V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, prosíme Vás o zaslání Vašeho životopisu spolu s motivačním dopisem. K životopisu prosím připojte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů. Text souhlasu se zpracováním osobních údajů naleznete níže. Prosíme Vás o jeho pozorné přečtení a jeho vložení do Vašeho emailu či dopisu. V případě, že tento souhlas ve svém emailu či dopisu neuvedete, nemůžeme Vás bohužel zařadit do výběrového řízení.

Souhlasím, aby společnost SIMPLEX Czech s.r.o., Na Hroudě 24/3317 ( dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a to až do odvolání písemnou formou. Společnost SIMPLEX Czech s.r.o. může při zpracování mých osobních údajů tyto údaje ukládat, vyhledávat, třídit, poskytovat třetím osobám, jejichž totožnost je mně povinna sdělit a likvidovat. Potvrzuji, že jsem se obeznámil/a se svými právy v souvislosti s přístupem k osobním údajům a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Špičková společnost zabývající se vývojem elektrotechnických zařízení od HW úrovně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ, VOŠ, SŠ nebo ÚSO se zaměřením na slaboproudou elektrotechniku
- praxe v oboru min.5 let, VOŠ, SŠ a ÚSO min.10 let
- zkušenosti s vývojem netriviálních zařízení (mechanika, HW, SW)
- znalost problematiky elektronických obvodů (digitální i analogové)
- aktivní znalost AJ
- znalost problematiky HW a SW pro mikroprocesorové aplikace
- ŘP sk. B
- analytické, rozhodovací a řídící schopnosti, systémový přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od založení v roce 2000 poskytuje firma SIMPLEX Czech s.r.o. komplexní služby v oblasti náboru zaměstnanců a personálního poradenství.

Služby náboru zaměstnanců zajišťuje zkušený tým náborových specialistů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé obory obsazovaných pracovních míst. To umožňuje poskytovat kvalitní náborové služby od vyhledání kandidátů, přes nábor jednotlivých zaměstnanců, až po budování rozsáhlých týmů.

Služby personálního poradenství zajišťuje zkušený tým personalistů, manažerů a externích konzultantů, zodpovědných za jednotlivé oblasti řízení lidských zdrojů. To umožňuje poskytovat hodnotné poradenské služby, zaměřené na dosahování strategických cílů organizací.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2241476  Datum zveřejnění: 2.9.2015