Specialista kvantitativního průzkumu

Úvod

Tým, jehož členem se úspěšný kandidát stane, zastupuje při procesu vzniku výrobku pohled trhu a zákazníka. Je zodpovědný za krátkodobé, střednědobé i dlouhodobé směřování produktového marketingu na národní a mezinárodní úrovni. Spolupracuje na definici produktového portfolia značky ŠKODA.

Popis činnosti

  • - Odpovědnost za realizaci marketingových průzkumů (ad hoc i trackingových)
  • - Zajišťování plynulého průběhu realizovaných marketingových průzkumů
  • - Navrhování designu ad hoc marketingových průzkumů na základě potřeb interních klientů
  • - Koordinace projektů realizovaných agenturami pro průzkum trhu
  • - Vyhodnocování výsledků průzkumů
  • - Zpracovávání podkladů pro rozhodovací grémia společnosti ŠKODA AUTO
  • - Analýza údajů z průzkumu trhu a informací o konkurenci
  • - Analýza aktivit konkurence vzhledem k pozici značky

Požadujeme

  • - Vzdělání vysokoškolské (ekonomické, technické)
  • - Znalost práce s PC (MS office)
  • - NJ a AJ – úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
  • - Znalost a aktivní práce se systémem SPSS (Statistical Package for Social Sciences)
  • - Praktickou zkušenost s průzkumem trhu v sektoru automotive
  • - Komunikativní osobnost schopnou práce pod tlakem s analytickým myšlením

Nabízíme

  • - Prostor pro rozvoj kariéry
  • - 5 týdnů dovolené
  • - Příspěvek na penzijní připojištění
  • - Vzdělávací kurzy a školení
  • - Příspěvek na dovolenou
  • - Finančně výhodný pronájem vozů
  • - Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti


Kontakt
Importovane ponuky - archiv
Lokalita



Mám zájem Zobrazit všechny pozice

Doporučte pozici známému



ID: 1957236  Datum zveřejnění: 15.12.2014  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.