Specialista servisního marketingu

Úvod

Tým, jehož členem se úspěšný kandidát stane, zajišťuje poprodejní servis vozů ŠKODA v ČR. Mezi cílové hodnoty oddělení patří kontinuální rozvoj servisní sítě a zvyšování zákaznické spokojenosti podle filozofie Human Touch. K hlavním činnostem útvaru patří poradenství a podpora při stížnostech zákazníků, plánování servisních aktivit, plánování a realizace ISO Certifikace, Plánování a podpora coachingu pro servisní partnery.

Popis činnosti

  • - Vypracovávání a provádění marketingových opatření na podporu prodeje náhradních dílů a příslušenství
  • - Analyzování informací pro plánování podpory prodeje u jednotlivých obchodníků
  • - Podpora komunikace a produktů servisu (včetně dílů a příslušenství)
  • - Spolupráce s externími marketingovými agenturami
  • - Využívání sociálních média (Facebook, Twitter ..), CRM

Požadujeme

  • - VŠ vzdělání (ekonomické)
  • - Znalost práce s PC (MS Office)
  • - AJ úroveň B2 – C1 (středně pokročilá znalost – jednací znalost)
  • - Vhodné i pro absolventy

Uvítáme

  • - Znalost NJ
  • - Odbornou praxi v oblasti automotive

Nabízíme

  • - Prostor pro rozvoj kariéry
  • - 5 týdnů dovolené
  • - Příspěvek na penzijní připojištění
  • - Vzdělávací kurzy a školení
  • - Příspěvek na dovolenou
  • - Finančně výhodný pronájem vozů
  • - Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti


Kontakt
Importovane ponuky - archiv
Lokalita



Mám zájem Zobrazit všechny pozice

Doporučte pozici známému



ID: 2073857  Datum zveřejnění: 7.4.2015  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.