Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales manager
Úvod
Mezinárodní prodej je oblast s 44 zaměstnanci, se starostlivostí o 23 trhů, převážně v Západní Evropě.
- Zajišťuje 45% - tní podíl na celkovém odbytu značky a více jak 70% finančního výkonu odbytu značky celosvětově.
- Mezinárodní prodej prosazuje odbytovou strategii značky v celém procesu prodeje až ke konečnému zákazníkovi. Podílí se na definici odbytové a produktové strategii značky a ve spolupráci s importérskými organizacemi se stará o implementaci odbytové strategie ve všech aspektech, jako např. definice cen a produktu, analýzy konkurence, rozvoj prodejní sítě, tréning, prodej ve všech odbytových kanálech, atd.
- Zajišťuje dosažení odbytových cílů, ve spolupráci s importéry definuje taktické krátkodobé a střednědobé prodejní strategie, nasazuje a kontroluje projekty na zlepšení spokojenosti zákazníků na jednotlivých trzích.
- Mezinárodní a mladý tým je velmi orientovaný na cíl, pracuje podle dohodnutých KPI, které je možno sledovat skoro na denní bázi. To je jeden z podstatných rozdílů proti jiným oblastem firmy., který dělá tuto práci o stupeň zajímavější a dobrodružnější.
- Naše oblast je vyhledávána studenty vysokých škol, kteří u nás pracují v rámci povinných, nebo dobrovolných praxí. Velmi často u nás zůstávají déle, aby mohli získat praxi v mezinárodním obchodním prostředí pro svoji budoucí kariéru.
- Náročné úkoly vytvářejí na druhou stranu velmi přátelské pracovní prostředí a soudržného týmového ducha. Tím je naše budova, ve které sídlíme samostatně ve středu města, známa.
Co u nás budete dělat?
- - Analyzovat základní údaje o regionu (kupní a cenové potenciály, indexy)
- - Kontrolovat produktové a cenové opatření v rámci příslušného regionu
- - Zajišťovat optimální využití potenciálu trhu a segmentů s ohledem na objem/mix, finanční výsledek trhu
- - Plánovat potřebu výroby
- - Kontrolovat dosažení krátkodobých a dlouhodobých cílů výsledků a objemů (rozpočet, výsledek trhu/výkon prodeje)
- - Organizovat setkání s dealery a importéry v rámci svěřených trhů (v ČR, ve svěřených regionech)
- - Kontrolovat finanční výsledky prodejů (pro importéry, pro obchodníky)
- - Zvyšovat brand-awareness a image značky
Co musíte znát, mít a umět?
- - Vysokoškolské vzdělání (ekonomické, management, hospodářství, mezinárodní prodej, technické)
- - AJ nebo NJ - úroveň C1 (jednací znalost)
- - Praxe: min 3 roky oblast automotive, importér, dealerská síť
Co oceníme?
- - Schopnost prosadit se, schopnost vyjednávání, týmovost, orientace na zákazníka, samostatnost spolehlivost, schopnost zátěže
Co od nás můžete získat?
- - Moderní mezinárodní pracovní prostředí
- - Práci s nejnovějšími technologiemi
- - Zajímavé finanční ohodnocení
- - Vzdělávací kurzy a školení
- - Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
- - Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
- - 5 týdnů dovolené
- - Příspěvek na penzijní připojištění
- - Možnost výjezdů do zahraničí
Kontakt
Jiří PavlíkLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2705564
Datum zveřejnění: 26.8.2016
2016-08-26
lokalita: Okres Mladá Boleslav Pozice: Obchodní manažer Společnost: Škoda Auto a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.