Specialista - Digital Touchpoints

Co u nás budete dělat?

  • Rozvíjet a implementovat strategie „customer touchpoint" (aplikace, weby, ...)
  • Koordinovat a definovat „customer digital touchpoints"
  • Připravovat business technické požadavky
  • Kontrolovat a sledovat rozvoj aplikací, webů a IT nástrojů
  • Navrhovat kreativní a inovativní zákaznické „touchpointy"
  • Tvořit a sledovat KPIs a monitoring výkonnosti webů a aplikací
  • Realizovat benchmarky
  • Koordinovat „digital steering comitee"
  • Realizovat uživatelské testování

Co musíte znát, mít a umět?

  • Vysokoškolské vzdělání (marketing)
  • Odbornou kvalifikaci: v Marketingu, Digitálu
  • AJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)

Co od nás můžete získat?

  • Moderní mezinárodní pracovní prostředí
  • Práci s nejnovějšími technologiemi
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
  • Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Možnost výjezdů do zahraničí

TUCNE

Pokud máte o pozici zájem, pokračujte doplněním údajů níže a kliknutím na tlačítko Přihlásit se.

Následně budete přesměrováni na webové stránky společnosti ŠKODA, kde Vaše přihlášení dokončíte.
Povinnou přílohou k přihlášení na pozici je strukturovaný životopis v českém a anglickém/německém provedení (neplatí pro dělnické pozice).


Kontakt
Jiří Pavlík
Lokalita



Mám zájem Zobrazit všechny pozice

Doporučte pozici známému



ID: 2929024  Datum zveřejnění: 11.2.2017  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.