Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů
Správa státních hmotných rezerv
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned nebo dle dohody
ihned nebo dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 780 Kč/měsícSlužební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k ZSS do 13. platové třídy (Příloha č. 2 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů).
Od 30 780 Kč/měsícSlužební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k ZSS do 13. platové třídy (Příloha č. 2 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů).
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
- celostátní koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy;
- tvorba a posuzování koncepce rozvoje informačních a komunikačních systémů s celostátní působností v oblasti koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy a v oblasti vytváření, udržování a poskytování státních hmotných rezerv;
- posuzování a předkládání koncepčních návrhů na rozvoj informační podpory v oblasti plánování hospodářských opatření pro krizové stavy z hlediska provázanosti těchto systémů a databází s informačními systémy pro koordinaci a zabezpečení věcnými zdroji;
- zpracování specifikace a věcného zadání pro krátkodobý a dlouhodobý rozvoj, metodické řízení a součinnost při zajištění provozu informačních systémů pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací a pro poskytování státních hmotných rezerv za krizových stavů a mimořádných situací;
- odpovědnost za provoz, rozvoj, kybernetickou bezpečnost a naplňování zásad GDPR informačního systému pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací, definování jeho problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému a zabezpečení metodického usměrňování uživatelů;
- spolupráce při zpracování podkladů do Plánu vytváření a udržování státních hmotných rezerv k zajištění bezpečnosti České republiky, Plánu nákupů, obměn a záměn pohotovostních zásob a zásob pro humanitární pomoc;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy.
- celostátní koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy;
- tvorba a posuzování koncepce rozvoje informačních a komunikačních systémů s celostátní působností v oblasti koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy a v oblasti vytváření, udržování a poskytování státních hmotných rezerv;
- posuzování a předkládání koncepčních návrhů na rozvoj informační podpory v oblasti plánování hospodářských opatření pro krizové stavy z hlediska provázanosti těchto systémů a databází s informačními systémy pro koordinaci a zabezpečení věcnými zdroji;
- zpracování specifikace a věcného zadání pro krátkodobý a dlouhodobý rozvoj, metodické řízení a součinnost při zajištění provozu informačních systémů pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací a pro poskytování státních hmotných rezerv za krizových stavů a mimořádných situací;
- odpovědnost za provoz, rozvoj, kybernetickou bezpečnost a naplňování zásad GDPR informačního systému pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací, definování jeho problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému a zabezpečení metodického usměrňování uživatelů;
- spolupráce při zpracování podkladů do Plánu vytváření a udržování státních hmotných rezerv k zajištění bezpečnosti České republiky, Plánu nákupů, obměn a záměn pohotovostních zásob a zásob pro humanitární pomoc;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
- jistota zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
- přátelský kolektiv
- možnost využití pružné pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
- kartu MultiSport, FKSP kartu MultiSport
- školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Informace o náboru
Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru:
- Zpravidla na dobu neurčitou, v případě, že žadatel doloží doklad o vykonání úřednických zkoušek.
- Na dobu určitou, v případě, že žadatel zatím úspěšně nevykonal úřednické zkoušky (§ 21 odst. 2 ZSS). Doba určitá je stanovena v trvání 12 měsíců (§ 29 odst. 1 ZSS) se zkušební dobou v délce 6 měsíců (§ 29 odst. 2 ZSS). Úspěšným složením úřednických zkoušek se mění doba určitá na dobu neurčitou.
Další údaje o podmínkách výkonu služby stanovené ZSS naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 9. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu [email protected] nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 06224/24SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru:
- Zpravidla na dobu neurčitou, v případě, že žadatel doloží doklad o vykonání úřednických zkoušek.
- Na dobu určitou, v případě, že žadatel zatím úspěšně nevykonal úřednické zkoušky (§ 21 odst. 2 ZSS). Doba určitá je stanovena v trvání 12 měsíců (§ 29 odst. 1 ZSS) se zkušební dobou v délce 6 měsíců (§ 29 odst. 2 ZSS). Úspěšným složením úřednických zkoušek se mění doba určitá na dobu neurčitou.
Další údaje o podmínkách výkonu služby stanovené ZSS naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 9. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu [email protected] nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 06224/24SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
magisterský studijní program ekonomického nebo technického zaměření
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
praxe v oboru výhodou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Správa státních hmotných rezerv (dále jen „Správa“) je ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních hmotných rezerv. Byla zřízena zákonem č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy, ve znění pozdějších předpisů. Její působnost je upravena zejména zákonem č. 97/1993 Sb., o působnosti Správy státních hmotných rezerv, ve znění pozdějších předpisů.
V čele Správy je předseda, kterého jmenuje a odvolává vláda. Zásady činnosti Správy a zásady její organizace stanoví Statut Správy státních hmotných rezerv schválený usnesením vlády ze dne 3. prosince 2001 č. 1293.
Více informací na webových stránkách www.sshr.cz.
V čele Správy je předseda, kterého jmenuje a odvolává vláda. Zásady činnosti Správy a zásady její organizace stanoví Statut Správy státních hmotných rezerv schválený usnesením vlády ze dne 3. prosince 2001 č. 1293.
Více informací na webových stránkách www.sshr.cz.
ID: 4736413
Datum zveřejnění: 9.4.2024
2024-04-09
lokalita: Praha Pozice: Databázový administrátor, IT analytik, Odborný rada, Systémový administrátor Společnost: Správa státních hmotných rezerv
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 780 Kč/měsíc