Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR generalista
Staff Services s.r.o.
Místo práce
Louny, Kladno, Okres Kladno, Okres Louny
Louny, Kladno, Okres Kladno, Okres Louny
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30.000 - 50.000
30.000 - 50.000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zodpovědnost za nábor nových zaměstnanců (permanent, temporary)
- samostatná příprava a realizace výběrových řízení
- třídění CV, vedení pohovorů s uchazeči
- komunikace s uchazeči o zaměstnání
- spolupráce a komunikace s personálními agenturami
- odborná podpora a komunikace s manažery při výběru zaměstnanců
- veškeré administrativní práce spojené s náborem zaměstnanců
- zajištění nástupů, změn a výstupů zaměstnanců
- komunikace s externí mzdovou agenturou
- zajištění chodu kanceláře, administrativa
Požadujeme:
- zkušenost s různými nástroji a metodami náboru zaměstnanců
- aktivní přístup k řešení úkolů, schopnost přinášet nové nápady a optimalizovat činnosti
- velmi dobré komunikační schopnosti
- samostatnost, důslednost a preciznost
- velmi dobrou orientaci v pracovněprávní problematice a HR procesech
- min. SŠ vzdělání
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, PowerPoint) – tvorba tabulek, příprava mzdových podkladů
- aktivní řidič (ŘP sk. B)
- samostatná příprava a realizace výběrových řízení
- třídění CV, vedení pohovorů s uchazeči
- komunikace s uchazeči o zaměstnání
- spolupráce a komunikace s personálními agenturami
- odborná podpora a komunikace s manažery při výběru zaměstnanců
- veškeré administrativní práce spojené s náborem zaměstnanců
- zajištění nástupů, změn a výstupů zaměstnanců
- komunikace s externí mzdovou agenturou
- zajištění chodu kanceláře, administrativa
Požadujeme:
- zkušenost s různými nástroji a metodami náboru zaměstnanců
- aktivní přístup k řešení úkolů, schopnost přinášet nové nápady a optimalizovat činnosti
- velmi dobré komunikační schopnosti
- samostatnost, důslednost a preciznost
- velmi dobrou orientaci v pracovněprávní problematice a HR procesech
- min. SŠ vzdělání
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, PowerPoint) – tvorba tabulek, příprava mzdových podkladů
- aktivní řidič (ŘP sk. B)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- uplatnění zkušeností z oblasti náboru a personalistiky
- možnost podílet se na rozvoji HR aktivit ve společnosti
- pružnou pracovní dobu
- příjemný pracovní kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- stravenky a občerstvení na pracovišti
- možnost podílet se na rozvoji HR aktivit ve společnosti
- pružnou pracovní dobu
- příjemný pracovní kolektiv
- 5 týdnů dovolené
- stravenky a občerstvení na pracovišti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Významná výrobní společnost zabývající se strojírenskou zakázkovou výrobou
Významná výrobní společnost zabývající se strojírenskou zakázkovou výrobou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Formou permanent placement vyhledáváme odborné pracovníky, kteří svou kvalifikací plně odpovídají potřebám našich klientů. Pro jejich vyhledání využíváme veškeré dostupné metody včetně executive search. Zaměřujeme se především na strojírenský průmysl, ale máme zkušenosti i s jinými odvětvími. V naší databázi máme přes 21.000 kontaktů na různě profilované kandidáty.
ID: 2727893
Datum zveřejnění: 16.9.2016
2016-09-16
lokalita: Louny, Kladno, Okres Kladno, Okres Louny Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Společnost: Staff Services s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30.000 - 50.000