Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Procesní specialista - Retail Banking
Talentor Advanced Search, s.r.o.
Místo práce
Praha 4 - Michle, Hlavní město Praha
Praha 4 - Michle, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2017
01.05.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete dělat?
* definovat a řídit procesy poskytování, ale i změn úvěrových produktů pro domácnosti (hypoteční úvěry, kreditní karty, kontokorentní úvěry, spotřebitelské úvěry, slučování a refinancování úvěrů)
* definovat technické parametry úvěrových produktů
* řídit projekty implementace nových produktů
* účast na projektu implementace nové online platformy pro klienty a nové úvěrové platformy
* vyhodnocovat profitabilitu těchto produktů, vyhodnocovat efektivitu úvěrového procesu
* komunikovat s obchodní sítí a s útvary primární podpory obchodní sítě (produktová linka, úvěrová centra)
* definovat a řídit procesy poskytování, ale i změn úvěrových produktů pro domácnosti (hypoteční úvěry, kreditní karty, kontokorentní úvěry, spotřebitelské úvěry, slučování a refinancování úvěrů)
* definovat technické parametry úvěrových produktů
* řídit projekty implementace nových produktů
* účast na projektu implementace nové online platformy pro klienty a nové úvěrové platformy
* vyhodnocovat profitabilitu těchto produktů, vyhodnocovat efektivitu úvěrového procesu
* komunikovat s obchodní sítí a s útvary primární podpory obchodní sítě (produktová linka, úvěrová centra)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* tvůrčí práci v dynamickém prostředí
* kariérní růst - odborná specializace na konkrétní produktovou oblast
* atraktivní pracovní prostředí
* možnost práce v mezinárodním bankovním prostředí
* osobní a profesní rozvoj - rozvojové programy, benefity (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, přípěvek na kulturu/sport/vzdělávání/slevy na produkty a další)
* práci ve vysoce motivovaném týmu, který je zaměřený na výsledek a který je složený ze zkušených a talentovaných lidí
* kariérní růst - odborná specializace na konkrétní produktovou oblast
* atraktivní pracovní prostředí
* možnost práce v mezinárodním bankovním prostředí
* osobní a profesní rozvoj - rozvojové programy, benefity (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, přípěvek na kulturu/sport/vzdělávání/slevy na produkty a další)
* práci ve vysoce motivovaném týmu, který je zaměřený na výsledek a který je složený ze zkušených a talentovaných lidí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Naším klientem je mezinárodní bankovní dům, který patří do TOP 5 bank na českém trhu.
Naším klientem je mezinárodní bankovní dům, který patří do TOP 5 bank na českém trhu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
ekonomie, bankovnictví, technický směr, matematika, statistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* VŠ ideálně ekonomického nebo technického směru
* zkušenost s řízením úvěrových retailových produktů (spotřebitelské úvěry, hypotéky) nebo procesů výhodou
* pozitivní vztah k analýze a číslům
* technické myšlení výhodou
* znalost fungování bankovních informačních systémů
* anglický jazyk pre-intermediate slovem a písmem
* velmi dobrá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint.
* zkušenost práce s SQL výhodou
* dobré komunikační schopnosti a analytické myšlení
* schopnost řešení složitých problémů, týmová spolupráce, aktivní přístup, rychlá adaptace a flexibilita
* zkušenost s řízením úvěrových retailových produktů (spotřebitelské úvěry, hypotéky) nebo procesů výhodou
* pozitivní vztah k analýze a číslům
* technické myšlení výhodou
* znalost fungování bankovních informačních systémů
* anglický jazyk pre-intermediate slovem a písmem
* velmi dobrá uživatelská znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint.
* zkušenost práce s SQL výhodou
* dobré komunikační schopnosti a analytické myšlení
* schopnost řešení složitých problémů, týmová spolupráce, aktivní přístup, rychlá adaptace a flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Talentor Advanced Search je agenturou orientovanou na lidi.
Pro nás to znamená, že od prvního kontaktu věnujeme uchazečům nadprůměrnou péči.
Každý z Vás je zajímavý a má své místo na trhu práce, možná právě my Vám nabídneme ideální pracovní pozici, která Vám bude vyhovovat a umožní Vaší kariéře start, akceleraci nebo prostě „jen změnu“.
Přesvědčte se sami, že kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.
Talentor Advanced Search, s.r.o. - personální agentura kde se budete cítit pohodlně.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pro nás to znamená, že od prvního kontaktu věnujeme uchazečům nadprůměrnou péči.
Každý z Vás je zajímavý a má své místo na trhu práce, možná právě my Vám nabídneme ideální pracovní pozici, která Vám bude vyhovovat a umožní Vaší kariéře start, akceleraci nebo prostě „jen změnu“.
Přesvědčte se sami, že kandidáti jsou pro nás stejně důležití jako naši klienti.
Talentor Advanced Search, s.r.o. - personální agentura kde se budete cítit pohodlně.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 2935439
Datum zveřejnění: 17.2.2017
2017-02-17
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Procesní manažer, Úvěrový specialista Společnost: Talentor Advanced Search, s.r.o.