Konzultant kontaktního centra

Teleperformance

Místo práce
Na Brně 1972, Hradec Králové
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- vyřizování příchozích a nebo odchozích hovorů klientů
- řešení požadavků klientů
- nabídka a prodej dalších produktů
- vyřizování objednávek
- administrativní činnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou a různorodou práci
- nejlepší zaškolení v oboru
- příjemné pracovní prostředí a skvělý kolektiv
- soutěže o věcné ceny
- benefity - stravenky, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance

Informace o náboru

Baví Vás komunikace po telefonu a rádi mluvíte doslova celé hodiny? Pak hledáme právě Vás na pozici KONZULTANT kontaktního centra

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- radost z komunikace s lidmi
- projev bez řečových vad
- umět najít řešení
- schopnost vyjednávat
- uživatelská znalost práce na PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Teleperformance Česká republika je obchodní značka společnosti Lion Teleservices CZ, a. s. pro služby kontaktního centra, zajišťující pro své klienty získávání a poskytování informací za pomocí veškerých dostupných komunikačních kanálů a moderního technického vybavení.

Společnost Lion Teleservices CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České i Slovenské republice. V současné době provozujeme dvě kontaktní centra v České republice (v Pardubicích a v Hradci Králové) a jedno kontaktní centrum na Slovensku v Žilině. Celková kapacita v obou zemích je 450 operátorských pracovišť.

Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.

Počet zaměstnanců

250-499 zaměstnanců

Adresa společnosti

Lion Teleservices CZ, a.s.
Na Brně 1972
500 06 Hradec Králové
http://tpcz.teleperformance.cz/Kariera.aspx

Kontakt

Poslat společnosti životopis
ID: 2802498   Datum zveřejnění: 8.11.2016