Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník, příchozí hovory
Teleperformance CZ, a.s.
Místo práce
Bratislavská 1/6, Okres Hodonín
Bratislavská 1/6, Okres Hodonín
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
administrativní činnosti
vyřizování příchozích hovorů klientů
řešení požadavků klientů
vyřizování příchozích hovorů klientů
řešení požadavků klientů
Zaměstnanecké výhody, benefity
nejlepší zaškolení v oboru
příjemné pracovní prostředí
soutěže o věcné ceny
benefity - stravenky, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonus za věrnost
nástup možný ihned
příjemné pracovní prostředí
soutěže o věcné ceny
benefity - stravenky, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonus za věrnost
nástup možný ihned
Informace o náboru
Nástup možný ihned
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
administrativa, telekomunikace, zákaznický servis
Osobnostní předpoklady a dovednosti
radost z komunikace s lidmi
umět najít řešení
základní znalost práce na PC
pozitivní přístup k životu
umět najít řešení
základní znalost práce na PC
pozitivní přístup k životu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Teleperformance Česká republika je obchodní značka společnosti Teleperformance CZ, a. s. pro služby kontaktního centra, zajišťující pro své klienty získávání a poskytování informací za pomocí veškerých dostupných komunikačních kanálů a moderního technického vybavení.
Společnost Teleperformance CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České republice. V současné době provozujeme 3 kontaktní centra v České republice (v Pardubicích, Hodoníně a v Hradci Králové).
Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.
Společnost Teleperformance CZ, a. s. je jedním z předních poskytovatelů služeb kontaktních center, CRM a internetových služeb v České republice. V současné době provozujeme 3 kontaktní centra v České republice (v Pardubicích, Hodoníně a v Hradci Králové).
Na trhu v České republice působíme od roku 1997 a od roku 2004 jsme součástí skupiny Teleperformance, největšího poskytovatele služeb kontaktních center v Evropě a zároveň největšího na světě. Naše služby pokrývají kompletní proces tvorby a udržování osobních vazeb mezi Vaší značkou a Vašimi zákazníky. Ziskovost a návratnost investic jsou základními myšlenkami každé aktivity. Vždy respektujeme tento přístup a nabízíme Vám kompletní program prodejních a podpůrných nástrojů při veškerých kontaktech s Vašimi zákazníky.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 2802908
Datum zveřejnění: 8.11.2016
2016-11-08
lokalita: Okres Hodonín Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Teleperformance CZ, a.s.