Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operátor Call centra Skupiny ČEZ
TeliaCall a.s.
Místo práce
Guldenerova 19, Plzeň, Praha, Okres Šumperk, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever
Guldenerova 19, Plzeň, Praha, Okres Šumperk, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• komplexní péče o zákazníky - udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a získávání nových
• komunikace se zákazníky Skupiny ČEZ prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace
• nabídka produktů a služeb Skupiny ČEZ
• zajištění administrativní činnosti spojené se zákaznickým servisem a prodejem
• komunikace se zákazníky Skupiny ČEZ prostřednictvím telefonické, elektronické a písemné komunikace
• nabídka produktů a služeb Skupiny ČEZ
• zajištění administrativní činnosti spojené se zákaznickým servisem a prodejem
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci na HPP - (plný či zkrácený úvazek), nebo brigádu - (DPP, DPČ)
• motivační finanční ohodnocení
• flexibilní pracovní dobu
• rozvojový plán s možností přechodu pod dceřiné společnosti Skupiny ČEZ
• motivační finanční ohodnocení
• flexibilní pracovní dobu
• rozvojový plán s možností přechodu pod dceřiné společnosti Skupiny ČEZ
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• vzdělání SŠ, SOU všeobecného směru
• uživatelskou znalost práce na PC
• příjemné vystupování, prozákaznickou orientaci
• spolehlivost a zodpovědnost, týmového ducha
• zaměření na prodej, tah na branku
• odolnost vůči stresu a trpělivost
• zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
• schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
• uživatelskou znalost práce na PC
• příjemné vystupování, prozákaznickou orientaci
• spolehlivost a zodpovědnost, týmového ducha
• zaměření na prodej, tah na branku
• odolnost vůči stresu a trpělivost
• zkušenosti v oblasti aktivního prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
• schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost TeliaCall vyrostla během několika let v přední české komunikační centrum, vybavené moderní technologií pro 21. století. Je jedním z největších komerčních telekomunikačních center v České republice a jediným centrem připraveným na integraci CRM projektů.
ID: 2153055
Datum zveřejnění: 2.10.2015
2015-10-02
lokalita: Guldenerova 19, Plzeň, Praha, Okres Šumperk, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: TeliaCall a.s.