Poradce pro péči o zákazníky Call centra Skupiny ČEZ

TeliaCall a.s.

Místo práce
Guldenerova 2577/19, Plzeň – Východní Předměstí, Plzeňský kraj, Plzeň - jih, Plzeň - město, Plzeň - sever
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Vyřizování příchozích hovorů na zákaznickou linku Skupiny ČEZ (vyhledávání požadovaných informací, provádění změnu nastavených služeb v zákaznické databázi, poskytování odborných rad a doporučení, atd.)
• Zpracovávání e-mailové komunikace
• Nabízení produktů a služeb Skupiny ČEZ v rámci příchozích hovorů (nikomu nevoláte)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práci na zkrácený úvazek – ideální pro matky s malými dětmi nebo Dohodu o provedení práce (dlouhodobá brigáda při studiu atd.)
• Individuální přístup
• Vstupní školení a odborné zaučení
• Fixní mzdu a benefity za kvalitu
• Stravenky v hodnotě 60,- Kč za každý odpracovaný den
• Možnost kariérního postupu
• Místo výkonu práce v Plzni
• Nástup dle dohody

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SOU/SŠ
• Dobré komunikační dovednosti bez vady řeči
• Uživatelskou znalost práce na PC
• Radost z komunikace s lidmi
• Ochotu učit se novým věcem a chuť rozšiřovat si obzory
• Týmového ducha

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost TeliaCall vyrostla během několika let v přední české komunikační centrum, vybavené moderní technologií pro 21. století. Je jedním z největších komerčních telekomunikačních center v České republice a jediným centrem připraveným na integraci CRM projektů.
ID: 2104205  Datum zveřejnění: 19.9.2017